| کد خبر: 240859 |

◄ نوسازی و تعمیر ناوگان عمومی تهران در روزهای پایانی سال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تقویت ناوگان عمومی در روزهای پایانی سال اعلام کرد: تعمیرات جزیی با هزینه‌ای اندک برای اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده همچنین به مترو و تاکسیرانی ابلاغ شده است که در صورت افزایش حجم تقاضا، خدمات خود را افزایش دهند.

تین نیوز

 سید مجتبی شفیعی با اشاره به تغییرات رفتار ترافیکی در روزهای پایانی سال به ویژه اسفند اظهارداشت: شهر تهران در این ایام درگیر سفرهای نوروزی می‌شود همچنین شهروندان همزمان با خرید و مراجعه به مراکز تجاری، سبب افزایش سفرهای درون شهری می‌شوند.

به گزارش تین نیوز از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های استقبال از بهار ابلاغ شده و عمده این دستورها ماهیت نگهداری دارد، افزود: تصمیمی از این منظر که محدودیت جدید برای تردد مردم در اسفند اعمال شود، اتخاذ نشده است.

تصمیمی از این منظر که محدودیت جدید برای تردد مردم در اسفند اعمال شود، اتخاذ نشده است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اقدامات حوزه حمل و نقل عمومی در روزهای پایانی سال گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، ارائه خدمات و سرویس‌دهی در این روزها انجام می‌شود البته اقدامات در راستای نوسازی در حد مقدورات و تعمیرات با هزینه‌ای اندک که می‌تواند بخشی از ظرفیت ناوگان غیرفعال را به‌ کار گیرد، ابلاغ شده است.

به گفته وی، تزریق مالی مختصری به اتوبوسرانی انجام شده تا بتوانند تعمیرات جزیی با هزینه‌ای اندک را انجام دهند همچنین به مترو و تاکسیرانی ابلاغ شده است که در صورت افزایش حجم تقاضا، خدمات خود را افزایش دهد.

به گزارش ایرنا، در کلانشهر تهران روزانه حدود ۱۰ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مترو، اتوبوس و تاکسیرانی جابه جا می شوند.

مترو تهران در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه و حدود ۸۰ هزار تاکسی در پایتخت فعال است همچنین حدود هفت هزار اتوبوس تک و دو کابین در خطوط مختلف شهر تهران فعالیت دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.