| کد خبر: 240772 |

توقف خط تولید پژو و سمند به نفع رانندگان و مسافران تاکسی

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده، گفت: این اتفاق به نفع رانندگان و مسافران تاکسی محسوب می‌شود.

تین نیوز

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده، گفت: این اتفاق به نفع رانندگان و مسافران تاکسی محسوب می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جعفر تشکری هاشمی در واکنش به وعده مسئولان ایران خودرو مبنی بر توقف خط تولید پژو و سمند از سال آینده و تاثیر آن بروی نوسازی تاکسی ها گفت: ما سال هاست که از کیفیت پایین خودروهای تاکسی تولید داخل گله مند بوده ایم.

وی با بیان اینکه  حتی در مقطعی تلاش شد خودروهای خارجی جایگزین شوند و البته در همین راستا بیش از ۲۰۰۰ تاکسی با برندهای تویوتا، هیوندای، فولکس و ... نوسازی شد، افزود:  امیدوارم محصولات جدید که جایگزین پژو و سمند می شود، این انتظار را به طور کامل تامین کنند.

تشکری هاشمی افزود: حتما جایگزین این دو خودرو(پژو و سمند)،  خودروهای با کیفیت تر و نسل جدید محصولات این شرکت خواهد بود که با توجه به بهبود روند تولید محصولات داخلی، این اتفاق به نفع رانندگان و مسافران تاکسی محسوب می شود.

به تازگی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد که " در سال ۱۴۰۱ خودروهای ۴۰۵ و سمند از مدار تولید خارج می شود." این در حالی است که ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از ۲ خودروی پژو و سمند تامین می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.