| کد خبر: 240749 |

◄ روایت یک جایگاه دار از دلیل کمبود سوخت/ فروش گازوئیل توسط تعویض روغنی ها

در حالی رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی به طور مداوم از کمبود سوخت گازوئیل در نقاط مختلف کشور خبر می دهند، یک جایگاه دار سوخت از مبنا قرار دادن میزان فروش مدت مشابه سال قبل بدون توجه به علت کاهش فروش سال گذشته برای اختصاص سهمیه سوخت را ستم مضاعفی به جایگاه داران و کامیونداران توصیف کرد.

تین نیوز

در حالی رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی به طور مداوم از کمبود سوخت گازوئیل در نقاط مختلف کشور خبر می دهند،  یک جایگاه دار سوخت از مبنا قرار دادن میزان فروش مدت مشابه سال قبل بدون توجه به علت کاهش فروش سال گذشته برای اختصاص سهمیه سوخت را ستم مضاعفی به جایگاه داران و کامیونداران توصیف کرد.

به گزارش تین نیوز،  مراد جلیلیان با بیان این مطلب به خبرنگار تین نیوز گفت:  این روش توان ادامه فعالیت از جایگاه داران را گرفته و ادامه فعالیت اقتصادی جایگاه داران و کامیونداران را محدود و زیان آور کرده است.

وی افزود:  ایجاد صف های طولانی کامیون ها در جایگاه ها و خرید آزاد گازوییل بی کیفیت از تعویض روغنی ها که سهمیه مازاد ادوات کشاورزی منطقه را به نرخ لیتری 1000 تا 1200 تومان به فروش می رسانند از جمله پیامدهای نحوه اختصاص سهمیه سوخت به جایگاه ها است.

بیشتر بخوانید:

این جایگاه دار عنوان کرد: متاسفانه مسئولان شرکت پخش فرآوردهای نفتی و همچنین مسئولان سیاسی استان کرمانشاه هم از کنار این مشکلات عبور کرده و در مقابل مشکلات و اعتراضات جایگاهداران استان کرمانشاه و کامیونداران سکوت می کنند.

جلیلیان در مورد دلیل کاهش فروش گازوئیل در سال گذشته که اکنون مبنای تخصیص سهمیه سوخت به جایگاه ها قرار گرفته است، گفت: درسال ۹۹ به علت کرونا قرنطینه شدید در استان ها داشتیم و کامیون های محدودی اجازه تردد به برخی مناطق را داشتند و تحریم ها وعدم وجود بار در بنادر هم مزید بر علت شد تا فروش جایگاه ها به شدت کاهش پیدا کند و متاسفانه شرکت پخش فراورده های نفتی نیز همان ماه را مبنای سهمیه سال جاری قرار می دهد.

به گزارش تین نیوز، او با بیان این که لازم است میانگین فروش در زمانی که مشکلات کرونا و تحریم ها وجود نداشت، مبنا قرارگیرد، بیان کرد: در منطقه کرمانشاه جایگاه هایی هستند که سهمیه  روزانه آنها ۷ تا ۸۰۰۰ لیتر است و آن هم جایگاه هایی که در مسیر بزرگراه غرب به جنوب قرار دارند و با این میزان سوخت، حداکثر  ۲تا۳  ساعت می توانند کار کنند.

جلیلیان عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از رانندگان هم نبود و کمبود گازوییل را بر نمی تابند و به این دلیل به طور مرتب ببین راندگان و کارگران جایگاه درگیری فیزیکی صورت می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 0 0

    وقتی اون آدمی نشسته داره سهمیه بندی میکنه وبه جا اختصاص سهمیه سوخت ثابت ومتغیر نسبت به پیمایش ،،داره کارکرد این ماه رو ماه بعد شارژ میکنه ،،میشه همین،،یعنی اگه ماشینی ۲۰ روز برا تعمیر یا تصادفی بخوابه دیگه تا چتد ماه حیرون سوخت هس،،،با اگه ده روز بار خراب باشه وباری نبری ،،برا ماه بعد هم که باری در میشه دیگه سوختی نداری،،،میشه حکایت یه روز غیر هس ،یه. روز قیف نیس،،،آزاد هم که اصلا وجود نداره بزنی،،،حالا این دیگه مدیریت نیس،،،همیجوری دیمی چهار نفر یه حرفی میزنن ومیشه قانون،،،حالا اینا اندیشمند هستن یا عنجیشمند،