| کد خبر: 240743 |

◄ پیش بینی یک فعال صنفی از کمبود شدید راننده ناوگان سنگین

رئیس انجمن صنفی رانندگان گناباد گفت: به علت مشکلاتی که در بخش حمل و نقل عمومی کالا وجود دارد، رغبت برای ورود به این شغل کاهش یافته است.

تین نیوز

رئیس انجمن صنفی رانندگان گناباد گفت: به علت مشکلاتی که در بخش حمل و نقل عمومی کالا وجود دارد، رغبت برای ورود به این شغل کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز، محمد علی میر در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: معتقدم با توجه به بازنشستگی تعدادی از رانندگان و عدم رغبت افراد جدید برای ورود به این حرفه تا  سال 1406 ، با بحران حمل و نقل جاده ای و کمبود راننده ناوگان سنگین مواجه خواهیم بود.

وی عنوان کرد: به طور قطع هر نوع کمبود در این حوزه، چه از نظر تعداد راننده و چه ابعاد دیگر به اقتصاد کشورمان ضربه وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

ضرب و شتم راننده توسط غرفه دار، قدرت تکلم را از او گرفت + فیلم

این فعال صنفی تاکید کرد: لازم است علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی، جذابیت هایی نیز برای ورود افراد جدید به این حرفه ایجاد گردد.

به گزارش تین نیوز، این مقام صنفی در حالی به مشکلات رانندگان اشاره کرد و خواستار رفع آنها شد که در شبکه های اجتماعی به طور مداوم  مواردی از ضرب و شتم رانندگان، سرقت از کامیون ها، ناامنی جاده ها، کم بودن کرایه ها، دریافت کمیسیون های اضافی، معطلی در ایست و بازرسی، اتلاف وقت در اسکله ها، خرابی جاده ها و ... مطرح می شود.

از جمله این موارد می توان به ضرب و شتم یک راننده تره بار گنابادی توسط غرفه دار میدان تره بار این شهر  اشاره کرد که چهارشنبه 27 بهمن ماه 1400  و در حالی که در داخل ماشین استراحت می کرد رخ داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.