| کد خبر: 240650 |

جزئیات تمهیدات اورژانس برای سفرهای نوروزی

جانشین معاون فنی و عملیات اورژانس کشور از آماده باش بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۰ نیروی اورژانس برای طرح نوروزی ۱۴۰۱ خبر داد.

تین نیوز

فراهانی در جلسه هماهنگی طرح های ترافیکی ویژه نوروز ۱۴۰۱ که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد درباره تمهیدات اورژانس کشور برای سفرهای نوروزی و امدادرسانی به حوادث در ایام نوروز ۱۴۰۱ گفت: اورژانس کشور دستورالعمل های ویژه ای را در خصوص سفرهای نوروزی ابلاغ کرده است. همچنین در بحث راهیان نور نیز که بنا شده امسال اجرا شود دستورالعمل های لازم را ابلاغ کردیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فراهانی با بیان اینکه دستورالعمل جامع سلامت نوروزی نیز با همکاری دیگر سازمان ها و دستگاه های مرتبط تدوین و ابلاغ شده است، گفت: همچنین همایش روسای اورژانس سراسر کشور را با محوریت سلامت نوروزی برگزار خواهیم کرد تا آخرین هماهنگی ها و اقدامات در این زمینه انجام شود.

جانشین معاون فنی و عملیات اورژانس کشور به تجهیزات و توان لجستیکی اورژانس در طرح نوروزی نیز اشاره کرد و گفت: کل پایگاه های ما ۳۰۳۳ پایگاه است. همچنین ۶۲۷۳ دستگاه آمبولانس نیز آماده باش خواهد بود که از این تعداد ۵۷۷۴ دستگاه از نوع سبک است که در مقایسه با قبل یک درصد افزایش داشته است. ۵۰ فروند بالگرد، یک فروند هواپیمای بال ثابت، ۶۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳۴۶ دستگاه موتورلانس برای حوادث شهری و ۵ فروند شناور آمبولانس نیز در آماده باش خواهند بود.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ دستگاه از آمبولانس ها از نوع کمک دار و ویژه تردد در مناطق صعب العبور است، گفت: در مجموع ۲۴ هزار و ۵۱۸ نفر از نیروی انسانی سازمان اورژانس کشور نیز در اجرای این طرح در آماده باش خواهند بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.