| کد خبر: 240552 |

از سوی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطرح شد:

◄ درخواست افزایش سهمیه سوختگیری اتوبوس ها در چهار استان مرزی

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور خواست در چهار استانی که میزان سوختگیری از 480 به ۳۰۰ لیتر کاهش پیدا کرده بود، به رقم قبلی بازگردد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور خواست در چهار استانی  که میزان سوختگیری از 480  به ۳۰۰ لیتر کاهش پیدا کرده بود، به رقم قبلی بازگردد.

به گزارش تین نیوز، داریوش امانی عنوان کرد: سقف سهمیه گازوییل (نفت گاز) تحویلی به وسائط نقلیه گازوئیل سوز در هر بار سوختگیری در استان های مرزی، نظیر سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و جنوب کرمان و جنوب فارس از 480 لیتر به 300 لیتر کاهش یافته است.

وی افزود: بنا بر گزارشات واصله توسط فعالان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل عمومی جاده ای، اجرایی شدن این مصوبه در برخی استان ها موجب ایجاد تکرر در عملیات سوختگیری ناوگان حامل مسافر به ویژه در مسیرهای طولانی شده که در نتیجه ایمنی سفرها تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است و سطح وقوع مخاطره برای مسافران مستقر در داخل وسیله در هنگام سوختگیری افزایش یافته و ضریت ایمنی سفرهای بین شهری در این استان ها کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید:

یک راننده: کارتخوان به نام شرکت کنید با دستگاه های عابر بانک چه می کنید؟

امانی گفت: از نقطه نظر دیگر نیز با تکرار عملیات سوختگیری آسایش و رفاه مسافران از منظر تحمیل تاخیر اضافی بر ناوگان افزایش یافته که به نوبه خود نارضایتی مسافران از سیستم حمل و نقل عمومی جاده ای مسافر در طول سفر را به دنبال خواهد داشت که ماحصل آن انتقال این نارضایتی به راننده وسیله نقلیه بوده که به نوبه خود موجب به مخاطره افتادن ایمنی سفر در ادامه مسیر می گردد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایان این نامه، تاکید کرد: در انتها با عنایت به دلایل و موارد مطرح شده مقتضی است دستور فرمایید سقف سوختگیری در هر مرتبه از سوختگیری در مناطق مورد اشاره مجددا به رقم 480 لیتر قبلی بازگردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن 0 0

    جالب است که با حضور نماینده سازمان در جلسات این قوانین تایید می‌شود و با اعتراض یک رتبه بالاتر به قانون قبل بر می‌گردد
    در جهانی که همه چیز تحت شعاع اینترنت و مجازی و دوربین های تردد شمار قرار گرفته لزومی به این محدودیت‌ها نیست
    اگر بخواهند جلوی تخلفات را بگیرند ......اگر ......