| کد خبر: 240517 |

◄ آماده باش کامل و سراسری برای سفرهای نوروزی

به مردم توصیه می کنیم قبل از انجام سفر از وضعیت جاده ها اطلاع کافی داشته باشند و ملزومات سفرهای زمستانی را به همراه داشته باشند.

تین نیوز

مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آماده باش راهداران در سراسر کشور برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: به مردم توصیه می کنیم قبل از انجام سفر از وضعیت جاده ها اطلاع کافی داشته باشند و ملزومات سفرهای زمستانی را به همراه داشته باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فرهاد مهریاری درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و آماده باش برای سفرهای نوروزی، گفت: با توجه به پیش بینی آب و هوایی از هفته آینده سامانه بارشی وارد کشور شده و از نیمه اسفند ماه این بارش ها بیشتر خواهد شد، بنابراین با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی اعلام آماده باش به سراسر کشور برای همه راهداران را از پانزدهم اسفند ماه برنامه ریزی کردیم.

وی افزود: در صددیم قبل از اینکه بارش برف یا باران باعث بروز مشکل در محورهای مواصلاتی شود آن را به مردم اطلاع رسانی کنیم تا برنامه سفرهای خود را تغییر دهند، چرا که با توجه به حجم بالای سفرها ممکن است مشکلاتی برای مردم در شرایط آب و هوایی خاص به وجود بیاید.

وی ادامه داد: به مردم توصیه می کنیم قبل از انجام سفر وضعیت جاده ها را از سامانه 141 مرکز مدیریت راه های کشور و وضعیت آب و هوایی را از سازمان هواشناسی بررسی کنند و پس از آن سفر خود را انجام دهند. چرا که در این شرایط نباید معیار برای شروع سفر زمانبندی و تعطیلات باشد.

مدیر کل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: همچنین به مردم توصیه می کنیم تا ملزومات سفرهای زمستانی را مانند زنجیر چرخ، پتو و حتی خوراکی های مورد نیاز به همراه داشته باشند، چرا که حتی اگر به دلیل بارش برف یا باران در محورهای مواصلاتی مشکلی برایشان به وجود نیاید ممکن است به دلیل حجم سفرها از زمان رسیدن آنها به مقصد با تاخیر بسیاری مواجه شوند.

مهریاری تاکید کرد: به همه مردم توصیه می کنیم برای انجام سفرهای زمستانی با کمترین مشکل حتما قبل از آغاز سفر نسبت به ایمنی وسیله نقلیه خود و محورهای مواصلاتی اطمینان حاصل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.