| کد خبر: 240493 |

نخستین خودروی برقی کشور به تولید انبوه رسید

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی در نظر دارد تا به زودی خودروی آریزو5 برقی خود را رونمایی کند.

تین نیوز

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی در نظر دارد تا به زودی خودروی آریزو5 برقی خود را رونمایی کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از عصر ایران، طبق گفته مسئولان این شرکت هم اکنون خط تولید این محصول راه افتاده و اولین سری محصولات تولیدی از خط خارج و مورد تست قرار گرفته و به زودی تعداد بیشتری خودروی آریزو5 برقی از این خط خارج خواهد شد.

تولید خودروهای برقی در کشور این روزها مورد توجه قرار گرفته و برخی تولید کنندگان بزرگ خودروی کشور برنامه تولید را در سر دارند.

به نظر می‌ رسد شرکت مدیران خودرو در این امر پیش قدم بوده و با ارائه مدل برقی سدان محبوب خود آریرو5، اولین خط تولید انبوه خودروهای برقی را راه‌ اندازی و بهره برداری کرده است.

همچنین این شرکت در پی مذاکره و ایجاد زیرساخت های لازم برای تولید گسترده خودروهای برقی در کشور است.

شرکت خودروسازی چری به عنوان شریک تجاری شرکت مدیران خودرو به لحاظ تکنولوژی و توانمندی تولید خودروهای برقی در سطح  بالایی قرار دارد و در سال 2021 در بازار پر رقابت چین که تمام تولید کنندگان چینی و خارجی سرمایه گذاری عظیمی بر روی خودروهای برقی انجام داده اند توانست در جایگاه چهارم پر فروش ترین برند برقی قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.