| کد خبر: 240324 |

◄ رفع نواقص ۴ خط از اولویت‌های پیش روی متروی تهران

سرپرست جدید شرکت مترو رفع نواقص خطوط ۱،۴،۶ و۷ را از اولویت‌های پیش رو دانست و گفت: کارهای زیادی در شرکت مترو وجود دارد که باید انجام شود.

تین نیوز

 شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ابتدای آیین تکریم مدیرعامل پیشین و معارفه سرپرست جدید شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) ضمن تبریک میلاد پربرکت امام علی(ع) و روز پدر، به ذکر حدیثی گهربار از این امام همام پرداخت و گفت: امام علی(ع) خطاب به حارث همدانی، یکی از یاران خاص آن حضرت فرموده است که:«من ُیمت َیرنی؛ هر که بمیرد، مرا می‌بیند.»

به گزارش تین نیوز، معاون شهردار تهران در این مراسم که جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک حضور داشتند، ادامه داد: این فرمایش نشان می‌دهد که همه انسانها، چه مومن و چه حتی منافق، با هر مرام و مسلکی موقع مرگ، امام علی را می‌بینند و ما هر کدام باید به این فکر باشیم که در چه حالتی می‌خواهیم محضر ایشان را درک کنیم؟»

دکتر شفیعی همچنین در تشریح حب و بغض برخی از انسان‌ها نسبت به امام علی(ع) به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اشاره و اظهار کرد: علی مرآت و آینه حق است و در هر سیمایی که به ایشان نگاه کنیم، تصویر ما نیز به همان صورت دیده می‌شود. در عین حال که از دیدگاه آیت‌الله حسن‌زاده آملی، بسیاری از ما فقط در جایگاه محب امام هستیم و نه شیعه واقعی ایشان؛ چراکه شیعه علی(ع) جایگاهی بسیار فراتر از محبینش دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت و حساسیت کار در شرکت مترو، به خطوطی که در سال‌های گذشته ساخته و به بهره‌برداری رسیده است، اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به موانع و مشکلات زیادی که در چند سال گذشته در این عرصه وجود داشته، همکاران ما در این شرکت عملکرد مناسبی داشته‌اند.

وی با قدردانی از زحمات مدیرعامل پیشین مترو گفت: آرامش و تلاش زیاد علی امام در مدیریت شرکت مترو، نتایج ارزنده‌ای به بار آورده است.

دکتر شفیعی با اشاره به تخصص و تجربه سرپرست جدید شرکت مترو در زمینه فعالیت‌های عمرانی افزود: در این حوزه مسئولیت سنگینی برعهده ماست و باید تلاش کنیم تا تمام پروژه‌ها به‌نحوی شایسته اجرا شود.

شفیعی ابراز امیدواری کرد که با تلاش سرپرست جدید شرکت مترو، شاهد تحولات مثبتی در آینده این شرکت باشیم.

برپایه این گزارش، در ابتدای این مراسم، علی امام، مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، با بیان اینکه کار در مترو مصداق بارز خدمت بی‌منت است، گزارش کوتاهی از نحوه فعالیت و ساخت و راه‌اندازی ایستگاههای مختلف در زمان مدیریتش ارائه کرد.

مسعود درستی، سرپرست جدید شرکت مترو نیز در سخنانی، رفع نواقص خطوط ۱،۴،۶ و۷ را از اولویت‌های پیش رو خواند و تاکید کرد: کارهای زیادی در شرکت مترو وجود دارد که باید انجام شود و ما باید تلاش کنیم که خطوط ۸ ،۹ ،۱۰ و ۱۱ هم که فاز مطالعاتیشان در حال انجام است هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

بنا بر اعلام  روابط عمومی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از زحمات علی امام تقدیر و حکم سرپرستی مسعود درستی به وی اعطا شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.