| کد خبر: 240304 |

◄ برقراری پرواز همدان- کیش از ۲۲ اسفند در فرودگاه همدان

مدیر فرودگاه همدان با اشاره به پیگیری های استاندار در راستای فعالیت مجدد این فرودگاه و احیای پروازها، گفت: در همین ارتباط پرواز رفت و برگشت همدان - کیش برقرار شده و نخستین پرواز آن ۲۲ اسفندماه از فرودگاه همدان انجام می شود.

تین نیوز

قنبر خلیل‌پور افزود: قرارداد پرواز همدان - کیش (رفت و برگشت) با پیگیری استاندار همدان با شرکت کیش‌ایر منعقد شده و این خط پروازی از ۲ هفته آینده فعال و نسبت به پذیرش مسافر در این مسیر اقدام می کند.

به گزارش تین نیوز، وی با اشاره به اینکه بر اساس قرارداد منعقهد، پروازهای همدان - کیش در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود، اظهار داشت: این پرواز به صورت برنامه‌ای برقرار می‌شود و مسافران می‌توانند بلیت آن را از طریق دفاتر و آژنس های مسافرتی با قیمت مصوب تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه گنجایش هواپیمای این پرواز ۱۰۰ صندلی است، افزود: نرخ بلیت‌های این پرواز تعیین نشده و تا چند روز آینده بلیت آن قیمت گذاری می‌شود.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه یکی از نیازها برای رونق صنعت گردشگری در استان، افزایش پروازهای فرودگاه و راه اندازی خطوط پروازی داخلی و خارجی است، تصریح کرد: برقراری و افزایش پروازها یکی از مواردی است که می تواند استان همدان را در رسیدن به توسعه اقتصادی و گردشگری کمک کند.

خلیل‌پور با بیان اینکه فرودگاه همدان همه شرایط لازم برای انجام پروازهای بزرگ و کوچک را دارد، افزود: حمل و نقل به عنوان یکی از اساسی ترین زیرساخت های توسعه گردشگری، تاثیری مستقیم بر رونق این صنعت دارد و هر گونه تغییری در وضعیت حمل و نقل به سرعت اثر خود را در همه بخش های صنعت گردشگری نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه خط پروازی رفت و برگشت همدان- مشهد نیز به زودی برقرار می شود، افزود: استاندار همدان و نمایندگان مردم استان در حال پیگیری و رایزنی با شرکت فرودگاه‌های کشور برای افزایش تعداد پروازهای فرودگاه همدان هستند.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه پرواز تفریحی، آموزشی و امدادی در این فرودگاه جریان دارد، ابراز امیدواری کرد که با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم برای ورود هواپیماهای پهن پیکر، شاهد برقراری و افزایش پروازهای این هواپیماها در فرودگاه همدان هم باشیم.

فرودگاه بین المللی همدان در پنج کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد و مجهز به سیستم های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.