| کد خبر: 240299 |

۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی بجنورد اضافه می‌شود

رئیس شورای شهر بجنورد از خرید هفت دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان اتوبوس‌رانی شهر در سال جاری خبر داد.

تین نیوز

جمشید عین بیگی، ۲۵ بهمن ماه، در حاشیه جلسه رسمی شورای شهر بجنورد  با اشاره به اینکه در جلسه رسمی امروز مصوب شد که هف۷ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوس‌رانی بجنورد اضافه شود، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۳ دستگاه اتوبوس در خط خدمت به مردم شهر بجنورد هستند که عمر این ناوگان بیش از ۱۰ سال است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با تأکید براینکه ناوگان عمومی شهر باید نوسازی شوند، ادامه داد: در سال جاری یک دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس رانی اضافه شده و تا پایان سال نیز هفت  دستگاه دیگر نیز اضافه می‌شود که در سال آینده نیز این نوسازی ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر بجنورد با بیان اینکه برای خرید هر اتوبوس حدود سه میلیارد تومان هزینه می‌شود، تصریح کرد: برای خرید این اتوبوس ها حدود ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

عین بیگی در خصوص منابع اعتباری خرید اتوبوس ها تأکید کرد: از این جهت که در پایان سال مالی هستیم با مجوز کمیته تطبیق از محل حساب پارکینگ به صورت استقراضی جابجا می‌شود که این مهم در سال ۱۴۰۱ مجدد به حساب باز می‌گردد.

وی اظهار کرد: نوسازی ناوگان عمومی از مطالبات مردم شهر و همچنین وعده‌های اعضای شورای شهر به مردم بوده است که به دنبال تحقق این وعده‌ها هستیم.

بررسی توافقات انجام شده بین مالکین و شهرداری در خصوص تعریض معابر و عقب نشینی هایی که انجام می دادند از دیگر دستور جلسات امروز بود که به تصویب اعضای شورای شهر بجنورد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.