| کد خبر: 240201 |

رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

◄ معضل ترافیک اصفهان با تکمیل و توسعه خطوط مترو حل می‌شود

مردم از وجود ترافیک، آلودگی هوا و ناهنجاری‌های ناشی از آن، انتقاد می‌کنند. بنابراین لازم است اتفاقاتی که زیر زمین و در خطوط مترو در حال وقوع است به اطلاع مردم برسد تا شهروندان بدانند در چند سال آینده این مشکلات رفع خواهد شد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: مردم از وجود ترافیک، آلودگی هوا و ناهنجاری‌های ناشی از آن، انتقاد می‌کنند. بنابراین لازم است اتفاقاتی که زیر زمین و در خطوط مترو در حال وقوع است به اطلاع مردم برسد تا شهروندان بدانند در چند سال آینده این مشکلات رفع خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی صبح امروز سه‌شنبه _ ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ در آیین ورود دستگاه حفار مکانیزه TBM مترو اصفهان به ایستگاه شهید خرازی، اظهار کرد: کلانشهر اصفهان که اکنون با معضل ترافیک و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند با تکمیل و توسعه مترو از این دو معضل بزرگ رهایی می‌یابد.

وی افزود: البته مردم از مدیران به دلیل این دو معضل انتقاد می‌کنند و از جانفشانی مهندسان و فعالانی که در زیر زمین برای راه اندازی مترو فعالیت می‌کنند، بی خبرند.

محمدی خاطرنشان کرد: اکنون در زیر زمین در خطوط مترو اصفهان کار بزرگی در حال انجام است که دیده نمی‌شود، اما تأثیر بسیار مهمی در آینده اصفهان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: پلیس راهور وظیفه دارد در مدیریت حمل و نقل در کنار مدیریت شهری قرار بگیرد تا با هم‌افزایی، آنچه شایسته مردم است را برای آنها به ارمغان آورد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.