| کد خبر: 240183 |

◄ چگونه ماهانه چند صد میلیارد تومان از حق رانندگان تضییع می شود؟

امروز به واسطه عملکرد برخی مدیران استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حق الناسی در حد چند صد میلیارد تومان در ماه از حقوق کامیونداران و رانندگان صورت می گیرد.

تین نیوز

یک راننده کامیون با توجه به گذشت حدود هفت ماه از دوره وزارت رستم قاسمی در وزارتخانه راه و شهرسازی گفت که در این مدت تا آنجایی که در صفحات شخصی وزیر راه در فضای مجازی منعکس شده عمده تلاش ها به حوزه مسکن و تحقق وعده دولت در خصوص ساخت یک میلیون واحد مسکن معطوف شده است.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند این مطلب را در پیامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی عنوان کرد و با تاکید بر این که این موضوع از حیث مسئولیت پذیری وزیر راه و شهرسازی در وفای به عهدی که دولت ایران قوی قولش را داده بود قابل تحسین است، خطاب به رستم قاسمی یادآوری کرد در حوزه مسئولیت او، بخش حمل و نقل هم وجود دارد که زمانی خود دارای وزارتخانه‌ ای مجزا به نام وزارت راه و ترابری بود و این موضوع نشان از گستردگی و اهمیت ویژه آن دارد.

بیشتر بخوانید:

20 تا ۴۵ درصد از حقوق رانندگان کامیون با یک مصوبه از بین می رود

وی در بخش دیگری از این پیام به وضعیت راه ها و جاده های کشور، پایانه‌ های بار، پایانه‌ های مرزی، طرح نوسازی ناوگان، مطالبات و حقوق قانونی رانندگان و از همه بدتر تصمیمات برخی مدیران استانی «به اسم حمایت از تولید» و تضییع حقوق کامیون‌ داران و رانندگان اشاره کرد و گفت:  امروز به واسطه عملکرد برخی مدیران استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حق الناسی در حد چند صد میلیارد تومان در ماه از حقوق کامیونداران و رانندگان صورت می گیرد.

خیرمند عنوان کرد: مدیرکل  دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده ای با علم به حقانیت مطالبات رانندگان بخشنامه‌ های منطبق با اصول حقوقی صادر می کند، لیکن با دهن کجی برخی مدیران استانی، یکی پس از دیگری به بایگانی ادارات استان ها می‌ رود و همین عملکرد چراغ سبزی است برای شرکت‌ های حمل و نقل که تا می توانند خون کامیوندار و راننده را در شیشه کنند.

این راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا گفت: هنوز فراموش نکرده ایم رئیس‌جمهور در بخشی از اولین مستند انتخاباتی خود اشاره کردند که برای نامه های اداری که باید اقدامی صورت بگیرد مدیران و مسئولین ما باید کمر همت ببندند و پیگیری کنند تا انجام شود، چیزی که در سازمان راهداری به صورت کاملاً عکس در حال انجام است.

خیرمند با بیان این که انتظار رانندگان و کامیونداران از دولت ایران و شخص وزیر راه و شهرسازی عمل به وعده ها و تعهدات ها در تمام زمینه هاست،  عنوان کرد: امیدواریم در خصوص تضییع حقوق رانندگان و کامیونداران هم دستورات مقتضی را مبذول  فرمایید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    اگرراست می گویند سختی کاررااجرایی نمایند هشت سال72تا80که حق پایمال شده راننده گان را درست نمایند وعده تا کی