| کد خبر: 240054 |

◄ جلوگیری از فعالیت تاکسیرانان واکسن نزده در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خبرداد: از فعالیت تاکسیرانانی که واکسن نزده‌اند، جلوگیری خواهد شد.

تین نیوز

 احمد محبی در این خصوص افزود: طبق آمار بیش از 94 درصد از تاکسیرانان برای کرونا واکسینه شده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و تعداد اندکی هستند که تاکنون نسبت به واکسیناسیون اقدام نکرده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی اضافه کرد: در کنار این موضوع، ناوگان تاکسیرانی به‌صورت مستمر ضدعفونی و ماسک میان تاکسیرانان توزیع می‌شود.

وی به ابلاغیه مصوبه ستاد کرونای کشور در حوزه حمل ونقل عمومی اشاره و اظهارکرد: براساس این مصوبه تمدید و صدور پروانه فعالیت در تاکسیرانی، آژانس‌ها و سرویس‌های مدارس منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین برای افرادی که در حال گذراندن دوره قرنطینه بیماری کرونا هستند نیز تا بهبودی کامل و ارائه کارت واکسن پروانه فعالیت صادر یا تمدید نخواهد شد.

محبی ادامه داد: بنابراین به تمامی تاکسیرانان و فعالین در آژانس‌ها و سرویس مدارس توصیه می‌شود برای پیشگیری از تمدید نشدن پروانه و جلوگیری از فعالیت آنها در شهر مشهد نسبت به انجام واکسیناسیون و دریافت کارت واکسن اقدام شود.

وی گفت: لیست تاکسیرانان و رانندگان آژانس و سرویس مدارسی که تاکنون واکسن نزده‌اند به بازرسان تاکسیرانی اعلام شده است، لذا این افراد هرچه سریع‌تر نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند در غیر اینصورت از فعالیت آنها در شهر مشهد چلوگیری خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.