| کد خبر: 240052 |

◄ مشکلات نوسازی کامیون از زبان یک دارنده ناوگان فرسوده

حدود 98 روز است کامیون بنده از گمرک خارج شده و با وجود داشتن گواهی اسقاط، هر روز با سنگ اندازی های متعدد مواجه می شوم.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا گفت: حدود 98 روز است کامیون بنده از گمرک خارج شده و با وجود داشتن گواهی اسقاط، هر روز با سنگ اندازی های متعدد مواجه می شوم.

به گزارش تین نیوز، این مطلب را علی مهدی پور راننده کامیون در تماس با خبرنگار ما بیان کرد و افزود: یکی از این سنگ اندازی ها، ضمانتنامه حسن انجام کار شرکت هاست که در اصل نباید به زمان تحویل کامیون، برسد بلکه باید  قبل از ارایه ثبت سفارش، از شرکت ها درخواست گردد نه بعد از تحویل کامیون ها که در آن صورت شرکت ها از گذاشتن تضامین خودداری می کنند.

وی عنوان کرد: نکته قابل توجه آن است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حدودا یک ماه است که  این تضمین را حذف کرده اما این دستور هنوز اجرا نمی شود.

بیشتر بخوانید:

به گفته او، نوسازی ناوگان تماما توسط خود آنها و با هزینه های گزافی انجام می شود و هیچ گونه کمکی از سوی دستگاه های دولتی به این قشر صورت نمی گیرد.

به گزارش تین نیوز، مهدی پور تاکید کرد: این در حالی است که مقرر شده بود بخش اعظمی از هزینه خرید کامیون به عنوان تسهیلات از محل صرفه جویی سوخت که با این نوسازی انجام می شود از طرف سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در اختیار دارندگان ناوگان فرسوده قرار گیرد اما متاسفانه این امر نادیده گرفته شده است.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای عنوان کرد: در مورد مالیات بر ارزش افزوده هم  رفتارهای عجیبی صورت می‌گیرد و به جای یک نامه که باید به اداره مالیات ارسال شود چندین نامه به شرکت های ترخیص کار ارسال می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.