| کد خبر: 240048 |

◄ انجام مطالعات ساخت ایستگاه های خط ۱۱ مترو در منطقه ۱۸ تهران

خط ۱۱ یکی از خطوط جدید شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت محسوب می‌شود که با احداث آن ۴ ایستگاه به منطقه ۱۸ افزوده خواهد شد.

تین نیوز

نشست بررسی مطالعات مربوط به ایستگاه های قابل اجرا از خط ۱۱ متروی تهران که در منطقه ۱۸ احداث خواهند شد، برگزار شد. خط ۱۱ یکی از خطوط جدید شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت محسوب می‌شود که با احداث آن ۴ ایستگاه به منطقه ۱۸ افزوده خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، نشست بررسی آخرین وضعیت مطالعات مربوط به خط ۱۱ مترو و تسهیلاتی که این خط در آینده برای سفرهای شهروندان در منطقه ۱۸ ایجاد خواهد کرد با حضور علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران، یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ و دیگر مدیران ذیربط برگزار شد.

طی توافقات انجام شده، مقرر گردید کمیته مشترک معاونت فنی و مهندسی شرکت مترو و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۸، ضمن بررسی دقیق جزئیات مطالعات صورت گرفته تاکنون و نیز الزامات و پیش‌نیازهای جانمایی و احداث ایستگاه های مربوطه، بازدید میدانی از مسیر رو زمینی پروژه و اماکن احتمالی مربوط به ایستگاه ها داشته باشند تا در ادامه کار، ضمن برقراری هماهنگی لازم، سرعت پیشرفت امور به بیشترین میزان ممکن برسد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، منطقه ۱۸ با جمعیتی بالغ بر ۴۵۰ هزار نفر، در حال حاضر فقط از یک ایستگاه مترو بهره مند بوده و به این لحاظ از جمله مناطق کم‌برخوردار پایتخت محسوب می شود. البته با احداث خطوط ۸ و ۱۱ در سال‌های آینده، تعداد ۸ ایستگاه جدید در این منطقه پرجمعیت شکل خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.