| کد خبر: 240042 |

۵۷۰ هزار دستگاه خودروی لوکس مشمول مالیات شدند

تاکنون مالیات ۲۷۲ هزار مودی محاسبه و به آنان اعلام شده است که شامل ۵۷۰ هزار دستگاه خودرو می‌شود. این افراد تا پایان بهمن‌ماه مهلت دارند که مالیات خود را بپردازند.

تین نیوز

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور درباره مالیات خودروهای لوکس گفت: تاکنون مالیات ۲۷۲ هزار مودی محاسبه و به آنان اعلام شده است که شامل ۵۷۰ هزار دستگاه خودرو می‌شود. این افراد تا پایان بهمن‌ماه مهلت دارند که مالیات خود را بپردازند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد مسیحی در نشست خبری افزود: معترضان می‌توانند فرایند رسیدن به اعتراض خود را طبق دستورالعمل‌ها انجام دهند.

وی بیان‌داشت: تاکنون اطلاعات مربوط به ۱۲ هزار خانه و باغ‌ویلای گران‌قیمت به سازمان امور مالیاتی ارائه شده است.

مسیحی در مورد خانه‌های خالی نیز اظهار داشت: وظیفه شناسایی خانه‌های خالی به عهده وزارت راه و شهرسازی، اما فراهم کردن زیرساخت‌ها به عهده سازمان امور مالیاتی است که از این نظر زیرساخت‌های لازم در سازمان امور مالیاتی فرآهم شده است.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور ادامه‌داد: در سری نخست، اطلاعات سه‌هزار واحد خالی به سازمان امور مالیاتی ارائه شده است، در هفته اخیر نیز وزارت راه و شهرسازی اطلاعات جدیدی به سازمان ارسال کرده است که در فرآیند پردازش آنها در حال انجام است و در چند روز آینده به صاحبان این خانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی به قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان اشاره کرد و گفت: تاکنون در مورد یک میلیون و ۹۰۰ هزار دستگاه کارتخوان، درخواست اتصال به پرونده مودیان مالیاتی داده شده است.

مسیحی اظهار داشت: برای ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار دستگاه کارتخوان درخواست غیرفعال شدن داده شده است.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: این مهم تاکنون به ۱۴۴هزار مودی که دارای پرونده نبودند ابلاغ شده که از طریق این دستگاه‌های کارت‌خوان شناسایی شده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.