| کد خبر: 240012 |

◄ طرح اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند توجه است

استاندار ایلام گفت: طرح اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند توجه است.

تین نیوز

استاندار ایلام گفت: طرح اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند توجه است.

به گزارش تین نیوز، حسن بهرام نیا در ادامه پیگیری و رایزنی‌ها با مسئولان ارشد کشور به اتفاق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به دیدار رییس‌جمهور رفت و پیگیر مسائل و مشکلات استان شد.

 استاندار ایلام در این دیدار خواستار تامین اعتبار در خصوص اجرای یادمان‌های دفاع مقدس و شهدای گمنام و مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس شد و گفت: طرح اتصال ایلام به شبکه ریالی کشور که در مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به ایلام مغفول مانده بود، نیازمند توجه دولت محترم است.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه خواستار اختصاص اعتبارت لازم برای پرداخت غرامت به مالکان زمین‌های کشاورزی، باغات و مستحدثات روستایی واقع در حاشیه مخزن سد سیمره شد و گفت: بعد از گذشت ۲ سال از سیل فروردین ماه ۹۸ هنوز مطالبات مردم مناطق سیل زده بالا دست سد و نیروگاه سیمره پرداخت نشده است که این امر مهم نیازمند دستور مساعدت ریاست محترم جمهوری است.

بهرام نیا گفت: مجموع اعتبارت لازم اختصاص یافته به این حوزه ۳۳۹ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: بخش قابل توجه این اعتبارات به استان لرستان اختصاص یافته است، این درحالی ست که متاسفانه سیل در ایلام خسارات سنگینی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان برجای گذاشته است.

بر اساس این گزارش در پایان، آیت الله رییسی رییس جمهور به خواسته‌ها و مطالبات استاندار ایلام و نمایندگان استان قول مساعد داد و مقرر شد مرتضوی معاون اجرایی پیگیری لازم را در این خصوص انجام دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.