| کد خبر: 239996 |

تردد در محورهای شمالی روان است

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از این مرکز در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا پایانه شهید کلانتری ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

محورهای دهگلان - حسین‌آباد، سقز - مریوان، ریگان – ایرانشهر مسدود است و محور بندرخمیر- بندرلنگه تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود. 

همچنین محورهای گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، پونل - خلخال، وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند جزو محورهای مسدود فصلی هستند. 

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدودی که در بالا اشاره شد مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

افزایش ۱۴.۹ درصدی تردد در شبانه‌روز گذشته 

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۲۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۴.۹ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶ درصد است و اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ بود که افراد با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.