| کد خبر: 239972 |

مدیرعامل راه آهن:

وضعیت مالکیت شرکت تراورس تثبیت می شود

با حمایت وزیر محترم، وضعیت مالکیت تراورس را تثبیت کرده و به بی‌انضباطی مالی ده ساله پایان خواهیم داد.

تین نیوز

در حالی که مدیرعامل شرکت راه آهن در جریان سفر رئیس جمهور به استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات کارکنان شرکت تراورس گفته بود، سعی شد تاخیر پرداخت حقوق کارکنان تراورس جبران و حقوق ها به موقع پرداخت شود روابط عمومی راه آهن نیز از برگزاری جلسه بررسی وضعیت شرکت تراورس خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  آن چنان که روابط عمومی راه آهن نوشته، جلسه بررسی وضعیت شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس) روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

در این جلسه، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت تراورس، گزارشی از رفع برخی مشکلات از جمله واریز به موقع حقوق کارکنان، رفع بخش اعظم مشکلات بیمه و بازنشستگی و افزایش مدت قراردادهای کارکنان از یک ماه به سه ماه ارائه کردند.

سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن نیز در این جلسه گفت: با توجه به روند تعیین تکلیف تراورس، باید حسابرسی ویژه ای بر اساس جزئیات دقیق مورد نظر از این شرکت انجام گیرد.

وی بر حمایت از شرکت تراورس و رفع مشکلات این شرکت به عنوان یکی از مجموعه‌ های مهم خدمات فنی حوزه ریلی تاکید کرد.

صالحی با انتقاد از وضعیت بلاتکلیف شرکت تراورس در فرآیند خصوصی‌ سازی این شرکت در سال های گذشته، افزود: وظیفه حاکمیتی شرکت راه‌ آهن حفظ و نگهداری خطوط است اما در سال های گذشته شرکتی به بزرگی شرکت تراورس به بیرون از راه‌ آهن واگذار و دچار وضعیت بد امروز شده است.

پس از این جلسه، مدیرعامل شرکت راه آهن در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نیز  در مورد پیگیری و رفع برخی از مشکلات حاد کارکنان شرکت تراورس نوشت: «در این مدت پیگیر حل مسائل شرکت تراورس بودم و به لطف خدا پرداخت به موقع حقوق ماهیانه، بیمه و افزایش مدت قراردادهای کارکنان را انجام دادیم. انشاءالله با حمایت وزیر محترم، وضعیت مالکیت تراورس را تثبیت کرده و به بی‌انضباطی مالی ده ساله پایان خواهیم داد».

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سيدمرتضي ناصريان 0 1

    نوع فعاليتهاي شركت تراورس از جنس امور پيمانكاري است و حاكميتي نمي باشد (تصدي گري ) است و لذا واگذاري آن اصولي و مطابق سياستهاي كلي ضرورت دارد البته در واگذاري بايد نحوه ساماندهي به امور پرسنلي به گونه اي باشد كه كاركنان متضرر نشوند. بنابراين برنامه ريزي بلندمدت و چند وجهي براي واگذاري شركت تراورس لازم است.