| کد خبر: 239969 |

◄ زیرگذر بزرگراه جناح آماده افتتاح شد

ورودی میانی زیرگذر عابر پیاده بزرگراه محمدعلی جناح آماده بهره‌برداری شد. این پروژه با صرف مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و توسط شرکت مترو اجرا شده است.

تین نیوز

 علی عدلی مجری پروژه احداث زیرگذر بزرگراه جناح با اعلام مطلب فوق افزود: در دهه ۹۰ خورشیدی، زیرگذر عابر پیاده بزرگراه جناح به منظور تسهیل رفت و آمد عابران پیاده در منطقه ۵ احداث شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، فاز نخست این پروژه شامل دو ورودی شرقی و غربی با ۶ دستگاه پله‌برقی و 2 دستگاه آسانسور معلولین بود که همگی نصب و راه‌اندازی شد. اما پس از احداث ایستگاه اتوبوس‌های تندرو در قسمت میانی بزرگراه جناح، لزوم اتصال زیرگذر مذکور به محل ایستگاه اتوبوس احساس شد. بر این اساس پروژه ساخت ورودی میانی زیرگذر عابر پیاده در بزرگراه محمدعلی جناح با یک ورودی و دو دستگاه پله‌برقی تعریف شد. البته این زیرگذر در طرح‌های توسعه‌ای آتی، به ایستگاه مترو آزادی نیز دسترسی پیدا خواهد کرد.

عدلی در ادامه افزود: خوشبختانه به مدد تلاش‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری منطقه ۵، پروژه احداث ورودی میانی زیرگذر عابر پیاده بزرگراه جناح با صرف هزینه‌ای در حدود ۲۰ میلیارد تومان (۱۰ میلیارد تومان برای بخش ساختمانی و ۱۰ میلیارد تومان در بخش تجهیزاتی) به مرحله افتتاح رسیده است.

برای ساخت این ورودی، عملیات مختلفی از جمله حفاری، بتن‌ریزی آرماتوربندی، قالب‌بندی و نازک‌کاری انجام شده و البته ساماندهی تاسیسات شهری موجود در محل احداث ورودی مذکور نیز زمان قابل توجهی را به خود اختصاص داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.