| کد خبر: 239830 |

◄ فیلم برداری توریست آلمانی از شیوه رانندگی در تهران

«کیفیت خودروهای» ایرانی را دائما با «کیفیت خودروهای خارجی» مقایسه می کنیم و توی سر خودروی ایرانی می زنیم اما به «کیفیت رانندگی خارجی» ها کاری نداریم و اصلا نمی بینیم و مقایسه نمی کنیم.

تین نیوز

 فیلمی که یک توریست آلمانی از شیوه رانندگی در تهران در فضای مجازی منتشر کرد، میلیون ها بار  بازدید و موجب تمسخر مردم کشورمان توسط مردم سایر کشور‌ها شده است.

به گزارش تین نیوز، یکی از کاربران شبکه های اجتماعی با بیان این مطلب، در مقایسه «خودروی ایرانی» و  «رانندگی ایرانی» نوشت: از دید یک ناظر بی طرف، مثلا یک خارجی که برای اولین بار به ایران می آید «خودروهای» ما خیلی عجیب نیستند اما «رانندگی» ما «وحشتناک» است.

این کاربر تاکید کرد: با وجود این ما ایرادهای «خودروهای ایرانی» را بسیار پر رنگ می بینیم اما به ایراد «رانندگی ایرانی» چنان بی توجه هستیم که باور کرده ایم ایرادی ندارد.

او خاطرنشان کرد: «کیفیت خودروهای» ایرانی را دائما با «کیفیت خودروهای خارجی» مقایسه می کنیم  و توی سر خودروی ایرانی می زنیم اما به «کیفیت رانندگی خارجی» ها کاری نداریم و اصلا نمی بینیم و مقایسه نمی کنیم.

این کاربر تاکید کرد: آنان که مسئول «کیفیت رانندگی» هستند، دائما به آنانی که مسئول «کیفیت خودرو» هستند انتقاد می کنند،  اما هیچ کس به مسئولان «کیفیت رانندگی»  انتقاد نمی کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.