| کد خبر: 239807 |

◄ دختر بچه 10 ساله قربانی ورود غیرمجاز وانت به مسیر ریلی شد+ تصاویر

ساعتی پس از انتشار خبر خروج قطار از ریل و تصادف یک خودروی وانت با قطار در شهرستان ورامین، مدیر بحران شهرستان ورامین گفت که قطار از ریل خارج نشده و به همین دلیل سیر قطارها ادامه دارد و مدیرکل روابط عمومی راه آهن نیز عنوان کرد که بی توجهی به هشدارها و ورود وانت به مسیر ریلی باعث وقوع حادثه در مسیر ورامین شده است.

تین نیوز

ساعتی پس از انتشار خبر خروج قطار از ریل و تصادف یک خودروی وانت با قطار در شهرستان ورامین، مدیر بحران شهرستان ورامین گفت که قطار از ریل خارج نشده و به همین دلیل سیر قطارها ادامه دارد و مدیرکل  روابط عمومی راه آهن نیز عنوان کرد که بی توجهی به هشدارها و ورود وانت به مسیر ریلی باعث وقوع حادثه در مسیر ورامین شده است.

به گزارش تین نیوز، همچنین در خبرهای اولیه از این حادثه عنوان شده بود که حال یکی از 6 مجروح این حادثه وخیم است که در خبرهای بعدی اعلام شد که این مجروح که دختر بچه ای 10 ساله بود، جان خود را از دست داد.

آن چنان که باشگاه خبرنگاران جوان از قول صادق سکری  نوشت: امروز صبح یک دستگاه ریل باس با وانت در ایستگاه راهبر حوالی پیشوا تصادف کرد که همین امر خود باعث ایجاد  توقف در این مسیر ریلی شد.

به گفته سکری، قطار در مسیر ریلی در حال حرکت بوده که راننده وانت بدون توجه به حرکت قطار و علائم هشدار دهنده وارد مسیر ریلی شده و موجب ایجاد چنین حادثه ای شده است.

این رسانه در شرح این ماجرا، همچنین از قول مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین نوشت: عوامل امدادی شهرستان با اطلاع از وقوع حادثه برخورد قطار با یک دستگاه وانت بار سریعا به محل اعزام و نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کردند.

حسن پارسا افزود: این حادثه برای قطار محلی پیشوا ـ ورامین در محل ایستگاه راهبر باغ خواص شهرک مدرس اتفاق افتاده است.

پس از آن ایسنا به نقل از مدیر بحران شهرستان ورامین عنوان کرد که برخورد قطار با یک دستگاه خودروی وانت در شهرستان ورامین یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشته است.

به نوشته این خبرگزاری،  علیرضا ابراهیمی مدیر بحران شهرستان ورامین صبح امروز شنبه ۹ بهمن ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: عوامل امدادی شهرستان ورامین با اطلاع از وقوع حادثه برخورد قطار با یک دستگاه وانت بار در تقاطع موسوم به باغخواص سریعا به محل اعزام و نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کردند.

وی افزود: در این حادثه 6 نفر به شدت مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، یک دختر بچه ۱۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

ابراهیمی تصریح کرد: قطار از خط خارج نشده و هم اکنون حرکت قطارها بر روی ریل‌ ها به صورت عادی جریان دارد.

 ساعت ۷:۴۵ دقیقه  صبح امروز یک رام قطار با یک دستگاه وانت در تقاطع باغ خواص ورامین تصادف کرد که از ۷ نفر مسافر وانت، ۶ نفر دچار مصدومیت جزئی شدند و یک دختر تقریبا ۱۰ ساله پس از اعزام به بیمارستان جانش را از دست داد.

تصاف با قطار در ورامین
تصویر تصادف وانت و قطار در ورامین
برخورد قطار با وانت
برخورد قطار و وانت در ورامین 
تصادف قطار با وانت
برخورد قطار با وانت در ورامین
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    6 نفر سوار بر یک وانت ؟؟؟؟

  • سعید قصابیان 1 0

    سلام. به تین تیوز پیشنهاد میکنم آرشیوی از سوانح ایجاد کند. این آرشیو به کار تحلیل های بعدی می آید .