| کد خبر: 239759 |

◄ رهبر و پشت پرده ارتباطات خاص وزارت راه و شهرسازی کیست؟

یک نویسنده و روزنامه نگار در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی از سفر رستم قاسمی به دمشق به همراه 15 نفر از معاونان و مشاوران و دوستان و خانواده های آنان که افزون بر 70 نفر بودند، انتقاد کرد.

تین نیوز

یک نویسنده و روزنامه نگار در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی از سفر رستم قاسمی به دمشق به همراه 15 نفر از معاونان و مشاوران و دوستان و خانواده های آنان که افزون بر 70 نفر بودند، انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، عیسی شریعتی مشاور حقوقی و روزنامه نگار، این مطلب را پس از سفر دو هفته پیش رستم قاسمی به سوریه نوشت و گفت: 70 نفر در پرواز  اختصاصی سه شنبه  21 دی ماه ساعت 18 به مقصد دمشق حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

وی این افراد را رستم قاسمی به همراه 15 نفر از معاونان و مشاوران و دوستان و خانواده های آنان ذکر کرد و افزود: جناب آقای علی جعفری، سرپرست حوزه وزارتی راه و شهرسازی آیا درست آقای محمد حسین رئیسی و علیرضا فیروزی و محمد قاسم مکارم که هیچ کدام رابطه قراردای و استخدامی با وزارت متبوع شما ندارند فقط به واسطه دوستی با شما به همراه خانواده در این سفر شما و همسر و سه فرزندتان را همراهی می کنند؟

او ادامه داد: آیا درست است که آقای فیروزی بدون داشتن کارت پایان خدمت و از طریق ارتباطات وزارتخانه، گذرنامه دریافت کرده  و دو روز زودتر نیز به همراه خانواده از کشور خارج و به دمشق رفته اند؟

این روزنامه نگار عنوان کرد: آیا درست است که آقای قاسم مکارم، رهبر و پشت پرده ارتباطات خاص وزارتخانه است؟ آیا درست است که مدیر مالی آقای صمدی، کل هزینه های سفر و حتی سوغاتی خانواده و همراهان از جمله خود شما را از جیب وزارتخانه پرداخت کرده اند؟

سوریه
 نقد یک روزنامه نگار نسبت به سفر رستم قاسمی به دمشق

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.