| کد خبر: 239718 |

◄ بهبود محیط زیست شهری در نمایشگاه حمل و نقل پاک

نمایشگاه «حمل‌ونقل پاک» به مناسبت هفته ملی هوای پاک در روزهای ۶ و ۷ بهمن برگزار می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت اتخاذ و اجرای سیاست‌هایی همچون به‌کارگیری شیوه‌های حمل و نقل پاک، کاهش مخاطرات محیط زیستی با محوریت کاهش آلودگی هوا و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در کلانشهر تهران گفت: به این منظور مدیریت شهری رویکرد انسان‌مدارانه با هدف حفظ و بهبود محیط زیست شهری را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدمهدی میرزایی قمی افزود: به این منظور برنامه‌های نرم‌افزاری مکمل فعالیت‌های سخت‌افزاری است که از جمله می‌توان به اقدامات آموزشی، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی اشاره کرد. برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی نیز از جمله راهکارهای شناساندن آثار و نتایج مثبت اقدامات محیط زیستی به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه حمل و نقل پاک شهری از امروز از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی با وسایل نقلیه پاک شهری از جمله انواع دوچرخه، اسکوترهای برقی، موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای برقی و سیاست افزایش استفاده و توسعه آن‌ها برپا می‌شود.

نمایشگاه «حمل‌ونقل پاک» با حمایت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و با حضور شرکت‌ها و پژوهشکده‌های فعال در زمینه تولید و واردات وسایل نقلیه پاک و استارت‌آپ‌های حمل و نقل اشتراکی پاک و هوشمند و صنایع وابسته (انواع دوچرخه، اسکوتر برقی، موتورسیکلت برقی، انواع خودروهای برقی و …) طی روزهای 6 و 7 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفت و گو برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم شهروندان و علاقه‌مندان آزاد است.

 

به نمایش گذاشتن توانمندی و دستاوردهای داخلی، رونق‌بخشی به صنایع و تولیدات پاک و سازگار با محیط‌زیست، ترویج استفاده از وسایل پاک و معرفی قابلیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه حمل‌ونقل پاک از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.