| کد خبر: 239642 |

◄ بدقولی شرکت هواپیمایی برای افزایش پروازهای بیرجند به مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: یکی از شرکت های هواپیمایی نسبت به افزایش پروازهای بیرجند به مشهد قول داده بود که هنوز به این وعده عمل نکرده است.

تین نیوز

تین نیوز -بیرجند- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: یکی از شرکت های هواپیمایی نسبت به افزایش پروازهای بیرجند به مشهد قول داده بود که هنوز به این وعده عمل نکرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  عظیم طهماسبی اظهار کرد: چند ماه قبل (در آبان ماه) که پروازهای بیرجند به مشهد کنسل شد با تلاش و رایزنی همه متولیان امر توانستیم یک پرواز را مجدد برگردانیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر قول داده بود که یک پرواز دیگر از بیرجند به مشهد را تا یک ماه دیگر در برنامه پروازی قرار دهد، بیان‌کرد: بعد از گذشت نزدیک دو ماه هنوز این شرکت به قول خود عمل نکرده است.

طهماسبی گفت: در حال حاضر از خراسان‌جنوبی ۳۰ پرواز رفت و برگشت داریم که ۲۶ پرواز مربوط به فرودگاه بیرجند و چهار پرواز از و یا به فرودگاه طبس است.

وی با اشاره به اینکه رایزنی برای بهبود وضعیت پروازها را تا ایام نوروز داریم، اظهار کرد: قیمت پروازها چند روز پیش حدود ۱۰ درصد در کل مسیرهای هوایی کشور افزایش پیدا کرد که با این احتساب قیمت بلیط پرواز بیرجند به تهران به حدود ۹۳۰ تومان و به مشهد به ۶۵۰ هزار تومان رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها فراهم کردن شرایط اعزام زائران حج تمتع از همین فرودگاه بیرجند است، یادآور شد: البته در این بین مشخص نبودن برنامه‌ها توسط کشور میزبان (عربستان) مشکلاتی را به وجود آورده ولی ما برای فراهم شدن شرایط تلاش می‌کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.