| کد خبر: 239381 |

◄ کدام مدیران در یک ماه گذشته به شرکت راه آهن پیوستند؟

سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن دی ماه امسال پنج مدیر جدید این شرکت را معرفی کرد.

تین نیوز

سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن دی ماه امسال پنج مدیر جدید این شرکت را معرفی کرد.

به گزارش تین نیوز، 19 دی ماه 1400 روابط عمومی شرکت راه آهن ،حکم  انتصاب نورالله بیرانوند را به عنوان مشاور مدیر عامل راه آهن در امور برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری حمل و نقل منتشر کرد.

 بیرانوند دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی بوده و از جمله سوابق وی می توان به معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل، معاون برنامه‌ ریزی و اقتصاد حمل و نقل و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

در همین روز، حکم  انتصاب داود طالبی به عنوان سرپرست معاونت تأمین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل شرکت راه آهن نیز در سایت این شرکت منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

انتصاب 2 مدیرکل جدید شرکت راه آهن

طالبی دانش‌ آموخته دکتری مهندسی صنایع – مدیریت سیستم دانشگاه علم و صنعت ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی (دانشکده مدیریت و حسابداری) بوده و از جمله سوابق وی می توان به معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در حکم دیگری که 15 دی ماه منتشر شد، محمدرضا چنگانی خوراسگانی را به عنوان سرپرست اداره کل ایمنی و نظارت بر شبکه شرکت راه آهن منصوب کرد.

چنگانی دانش‌ آموخته کارشناسی رشته مهندسی صنایع بوده و از جمله سوابق وی می توان به مدیر کل راه‌ آهن هرمزگان، مدیر کل راه‌ آهن شرق، معاون مدیر کل راه‌ آهن اصفهان، معاون مدیر کل فنی و رئیس گروه حفاظت و ایمنی اداره کل خراسان اشاره کرد. 

در 13 دی ماه نیز سید میعاد صالحی، محمد حسن حسین‌ زاده را به عنوان سرپرست دفتر تنظیم‌ گری ضوابط و مقررات شرکت راه آهن منصوب کرد.

حسین‌ زاده دانش‌ آموخته دکتری رشته حقوق بین‌ الملل و همچنین علوم راهبردی است و از جمله سوابق وی می توان به مدیر کل دیوان محاسبات استان مرکزی، مدیر کل امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور، رئیس مرکز نخبگان و دانش‌ پژوهان شاهد و ایثارگر کشور، مدیر کل امور استان های پدافند غیرعامل کشور و مدرس دانشگاه‌ های تهران و فرهنگیان اشاره کرد.

صالحی،  در همین روز حجت‌ الله سلیمانی را  نیز به عنوان سرپرست دفتر مهندسی حمل و نقل شرکت راه آهن منصوب کرد.

سلیمانی دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی اصفهان و دانش‌ آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی و برنامه‌ ریزی حمل و نقل دانشگاه صنعتی شریف بوده و در حال حاضر دانشجوی دکتری رشته مهندسی و برنامه‌ ریزی حمل و نقل دانشگاه صنعتی شریف است و از جمله سوابق وی می توان به مدیر کل برنامه‌ریزی حمل و نقل شهرداری اهواز، تدریس در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول و مسئول پروژه یکپارچه‌ سازی طرح جامع حمل و نقل کشور در راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.