| کد خبر: 239303 |

استاندار خراسان جنوبی:

◄ عدم پاسخگویی مدیران عذر بدتر از گناه است

استاندار خراسان جنوبی گفت: پاسخگو نبودن مدیران، عذر بدتر از گناه است و مدیری که پاسخگوی مطالبات جامعه نباشد، از جنس مردم نیست و در این دولت جایگاهی ندارد.

تین نیوز

بیرجند- فاطمه علیزاده| استاندار خراسان جنوبی پاسخگو نبودن مدیران را غیرمنطقی برشمرد و گفت: مدیری که پاسخگوی سؤالات خبرنگاران و مطالبات جامعه نباشد، از جنس مردم نیست و در دولت سیزدهم هیچ جایگاهی ندارد.

به گزارش تین نیوز، جواد قناعت عصر شنبه در جمع مدیران رسانه های استان با بیان اینکه سوءمدیریت‌ها و بی توجهی به اقتصاد مقاومتی از دلایل نارضایتی‌ها در جامعه است، افزود: مدیر باید درد مردم را بداند و مشکلات را احساس کند که در این راستا خانواده بنده به استان آمده و در کنار همین مردم زندگی می‌کنند.


وی با تاکید بر اینکه مدیران در دولت سیزدهم باید جهادی پای کار باشند، اظهار داشت: مدیران باید همواره پاسخگوی رسانه‌ها بوده و با کار کارشناسی و پشتوانه علمی برای ارائه خدمت به مردم وقت بگذارند.

قناعت با بیان اینکه اشرافی گری برخی از مدیران مورد گلایه مردم است، افزود: مدیران باید از جنس مردم باشند که پایبندی به آرمان‌های شهدا و رهبری و حفظ منافع استان باید مد نظر مدیران و رسانه‌ها قرار گیرد.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فاصله نجومی بین ملت و دولت مورد قبول ما در دولت سیزدهم نیست، تصریح کرد: مدیری که پاسخگوی اصحاب رسانه و خبرنگاران نباشد از مردم نبوده و جایش در دولت نخواهد بود.


قناعت با بیان اینکه همه استان را یک واحد و یکپارچه می‌بینم و هدف عالی ما تعالی استان است، عنوان کرد: باید مدیران پایبند به انقلاب انتخاب کنیم زیرا اگر مدیران کارآمد جهادی پای کار باشند، قطعاً شاهد توسعه استان خواهیم بود.


استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تغییرات باید با حساب و کتاب انجام شود و در این راستا مدیر باید برنامه و افق پیش رو داشته باشند.
قناعت خطاب به مدیران رسانه‌ها اعتماد سازی در بین مردم را یکی از مهمترین وظایف آنها برشمرد و ادامه داد: به نقد منصفانه قائل هستم و باید بدون حب و بغض نقدها بیان و به چالش‌ها و مشکلات پرداخته شود.


وی با بیان اینکه برای پیشرفت باید حرف بزنید، در چارچوب نقد کنید و قلم بزنید، افزود: رسانه ها اتاق فکر است و باید درب اتاق مدیران به روی رسانه‌ها و خبرنگاران باز باشد.
استاندار خراسان جنوبی از رسانه‌ها خواست مدیران کم تحرک را به تلاش و تکاپو وا دارند و پیشنهاد داد: هر کدام از رسانه‌ها یک محور توسعه استان را مورد توجه قرار دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.