| کد خبر: 239222 |

◄ مقصد سفرهای ریلی از مشهد به ۲۶ شهر کاهش یافت

پیش از این پیش‌فروش بلیت قطار مسافربری از مشهد به ۳۱ شهر و مرکز استان صورت می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۶ شهر و مرکز استان کاهش یافته است.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی راه‌آهن خراسان گفت: پیش از این پیش‌فروش بلیت قطار مسافربری از مشهد به ۳۱ شهر و مرکز استان صورت می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۶ شهر و مرکز استان کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز، جواد معراجی‌فر افزود: البته روند تغییر مقاصد سفر از مبدا مشهد در ماه های گذشته روی داده است و اطلاعی از دلیل اتخاذ این تصمیم در مرکز نداریم.

وی گفت: بر اساس اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۲ دیماه، برای تمام مسیرها به غیر از مسیر تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و برعکس، از طریق درگاه های اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت قطار به طور حضوری در سراسر کشور آغاز شد.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان ادامه داد: بر این اساس پیش‌فروش بلیت مسیرهای تهران-مشهد، تهران- طبس، تهران- خواف و بر عکس از ساعت ۱۴ چهارشنبه - امروز- انجام شد، و از آنجا که تصمیم گیری در این خصوص در تهران صورت گرفته است اطلاعی درباره علت متفاوت بودن زمان پیش فروش بلیت در مسیر مشهد- تهران نداریم.

مطابق آمار در سال ۱۳۹۸ و پیش از اعمال شیوه نامه های مقابله با شیوع ویروس کرونا، ۱۴ میلیون و هزار و ۹۳ مسافر در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد جابه‌جا شده بودند.

۲۳ ایستگاه راه‌آهن در شبکه ریلی خراسان دایر است و در حالت عادی و پیش از شیوع کرونا روزانه ۹۴ رام قطار مسافربری و ۱۰ رام قطار باری در این مسیر ریلی به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عیسی نصیری 1 0

    سلام
    این چه مصاحبه ای بود؟ گویا مسئول روابط عمومی راه آهن خراسان تازه وارد راه آهن شده !!! همچین میگن اطلاعی از این امر نداریم که انگار ستاد در دسترس نیست و در امریکای جنوبی قرار داره و تا کبوتر نامه رسان برسه طول میکشه !!!یک تماس با اداره کل برنامه ریزی مسافری بگیرید علتش رو بهتون میگن !
    این یک روال عادیه و همیشه ستاد در مورد برنامه پیش فروش تصمیم میگیره و یک امر ستادیه ، مناطق بایستی برنامه را اجرا کنند ،
    خب اگر اطلاع نداری برو از متولیان سوال کن برادر ، چرا آبرو ریزی می کنی.

    قابل توجه دفتر روابط عمومی راه آهن !!!