| کد خبر: 239145 |

سارقان امسال 2000 علائم جاده‌های کرمانشاه را دزدیدند

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، سارقین از اول امسال دو هزار عدد از علائم راه‌های کرمانشاه را سرقت کردند.

تین نیوز

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، سارقین از اول امسال دو هزار عدد از علائم راه‌های کرمانشاه را سرقت کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فریبرز کرمی با بیان اینکه سرقت تجهیزات راهداری به یک مشکل جدی تبدیل شده، افزود: متاسفانه طی چند وقت اخیر میزان سرقت‌ها افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در 9 ماهه امسال دو هزار علائم جاده‌ای، 400 مترمربع تابلو، 300 متر کابل و نزدیک به سه هزار عدد پایه و شاخه گاردیل در جاده‌های استان به سرقت رفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه سرقت تجهیزات راهداری در درجه اول بازی با جان مردم و بسیارخطرآفرین است، عنوان کرد: زمانی که تابلوها و علائم جاده‌ای نباشد، خطر وقوع تصادف و حوادث جاده‌ای بسیار بیشتر می‌شود.

کرمی تاکید کرد: همچنین جایگزین کردن تجهیزات و علائم جاده‌ای هزینه بسیار زیادی به راهداری تحمیل می‌کند.

وی از راهکارهایی که برای کاهش موارد سرقت‌ها اتخاذ شده هم یاد کرد و افزود: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده جایگزینی تابلوهای مسیرنمای فلزی با تابلوهای کامپوزیتی است که دیگر ارزش فروش چندانی ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در نظر گرفتن حفاظ برای ترانسفورماتور و تابلوهای برق  را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد و ادامه داد: متاسفانه سارقین با روش جدید و تخریب پایه بتنی و سقوط ترانس اقدام به سرقت می‌کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: به علاوه 90 کیلومتر از کابل‌های مسی زمینی نیز با کابل‌های خودنگهدار هوایی جایگزین شده است.

وی همچنین از تشدید نظارت‌ها برای مقابله با سرقت‌ها هم خبر داد و گفت: گشت‌های راهداری شبانه برای مقابله با سرقت‌ها در نظر گرفته شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.