| کد خبر: 239090 |

محور هشتگرد-طالقان همچنان بسته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: عملیات اصلاح و زیباسازی تونل پنج محور کرج- چالوس در حال انجام است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: عملیات اصلاح و زیباسازی تونل پنج محور کرج- چالوس در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی زندی فر با اشاره به اینکه محور هشتگرد – طالقان هنوز بازگشایی نشده، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های ذی ربط اذعان دارند، برخی قسمت‌های این مسیر به ویژه محدوده تونل برای تردد در فصل زمستان از ایمنی کافی برخوردار نیست.

وی ادامه داد: برودت هوا و بارش‌های زمستانی باعث می‌شود این مسیر دچار یخ زدگی و لغزندگی شود که همین تردد خودروها را سخت می‌کند.

وی توضیح داد: با تاکید استاندار البرز بنا شده در اسرع وقت پایگاه هلال احمر و اورژانس در این مسیر ایجاد شود و مخابرات هم نسبت به نصب دکل مخابراتی اقدام کند تا در شرایط بروز حادثه امکان ارائه خدمات مناسب ایجاد شود.

زندی فر اضافه کرد: البته راهداری و راه و شهرسازی هم موظف شده‌اند ضعف‌های زیرساختی این محور را برطرف کنند تا شرایط تردد ایمن مسافران فراهم شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تعریض و اصلاح محور آتشگاه – برغان گفت: طی چند هفته گذشته شاهد بارندگی های پاییزی بودیم که این مساله اجرای عملیات عمرانی را سخت می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در شرایط فعلی اگر عملیات عمرانی این محور ادامه پیدا کند، با توجه به گردشگر پذیر بودن مسیر، ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به گلایه مردم از وضعیت نامناسب تونل پنج محور کرج- چالوس گفت: به صورت پایلوت عملیات اصلاح و زیباسازی تونل پنج در حال انجام است و اگر بازخورد مثبتی داشته باشد، برای سایر تونل‌ها هم اجرایی می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.