| کد خبر: 239061 |

◄ فعالیت بیش از 7 هزار وانت در شهرستان قزوین

رییس انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین، از شناسایی بیش از ۷ هزار وانت در شهرستان قزوین خبر داد و افزود: ۵۰۰ دستگاه از این ناوگان در حمل ونقل عمومی این شهرستان فعالیت دارند.

تین نیوز

قزوین - سید مرتضی نصری|رییس انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد از مجموع ۱۵ هزار دستگاه وانت شناسایی شده در استان قزوین و۷ هزار دستگاه وانت شناسایی شده در شهرستان قزوین توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر قزوین تنها 500 دستگاه در حمل و نقل عمومی این شهرستان مشارکت داشته و فعالیت می کنند.

سید رضا محمدی تصریح کرد با بررسی های انجام شده بخش عمده ای از فعالین از یارانه های دولتی مانند بیمه تامین اجتماعی، سوخت و... بی بهره اند که جا دارد مسوولان دستگاه های ذیربط اجرایی در بخش های  حمل و نقل عمومی فعالیت نمی کنند و از خدمات و یارانه های این بخش بهره می برند با قطع خدمات آنان را از خدمات انجام شده بی بهره ساخته و متناسب با آن خدمات منتزع شده این افراد را در اختیار فعالان بخش حمل و نقل عمومی بار قرار دهند.

رییس کانون انجمن های صنفی رانندگان وانت کشور با بیان این مطلب که 2 ملیون دستگاه وانت در سطح کشور امر حمل و نقل عمومی بار و جابجایی کالا را انجام می دهند افزود توزیع عادلانه یارانه های دولتی از انتظارات این بخش از مسوولان است که کمک به این اغشار در جهت تامین خواسته های آنان می تواند در اثر گذاری بیشتر این بخش در جامعه مثمر ثمر باشد.

سید رضا محمدی در پایان با اشاره به نقش آفرینی صنعت حمل و نقل در عرصه های مختلف در کشور از نهاد های ذیربط خواست نسبت به تامین سهمیه ی بیمه تامین اجتماعی، سوخت و قطعات یدکی به فعالین بخش حمل و نقل عمومی بار مساعدت و یاری برساند تا این صنعت بتواند همچون گذشته یاریگر نیاز های کشور و ایفای نقش در عرصه های مختلف بوده و در جهت توسعه اقتصادی کشور ایفای نقش کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.