| کد خبر: 239056 |

◄ فعالیت در سرویس مدارس قم؛ مستلزم نداشتن نمره منفی و تخلف رانندگی

سرپرست سازمان تاکسیرانی قم گفت: تنها رانندگانی حق فعالیت در سرویس مدارس این شهر را دارند که نمره منفی و تخلف رانندگی موثر نداشته باشند.

تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی قم گفت: تنها رانندگانی حق فعالیت در سرویس مدارس این شهر را دارند که نمره منفی و تخلف رانندگی موثر نداشته باشند.

به گزارش تین نیوز، علی نیک این مطلب را در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد و در توضیح این اقدام تاکسیرانی قم عنوان کرد: امروز در شهر قم ۲۱ هزار دانش آموز با ۲۶۰۰ دستگاه خودرو به ۲۵۰ مدرسه رفت و آمد می کنند.

وی افزود: با توجه به این که  ایمنی و سلامت دانش آموز در رفت و آمد بسیار مهم است و دغدغه و نگرانی خانواده ها هم در این زمینه کاملا به جا و طبیعی است با تاکید و دستور معاونت حمل و نقل شهرداری قم از سال تحصیلی جدید رویکرد جدیدی در انتخاب و به کارگیری رانندگان در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نیک بیان کرد: بر همین اساس  رانندگانی که تخلفات رانندگی و انضباطی متعدد داشته و حادثه ساز و پر خطر می باشند از سرویس دهی دانش آموزان حذف خواهند شد.

وی ادامه داد: بر این اساس با تعامل پلیس راهور لیستی از رانندگان برای ایشان ارسال که پس از استخراج رزومه رانندگان و آنالیز آن توسط کارشناسان سازمان تاکسیرانی تنها رانندگانی حق فعالیت در سرویس را دارند که نمره منفی و تخلف رانندگی موثر نداشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.