| کد خبر: 238947 |

◄ یک خودرو به حریم ریلی خط پنج مترو تهران وارد شد

در ایستگاه کرج واقع در خط پنج مترو تهران و حومه یک خودرو به علت داشتن سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو وارد حریم ریلی شد.

تین نیوز

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: در ایستگاه کرج واقع در خط پنج مترو تهران و حومه یک خودرو به علت داشتن سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو وارد حریم ریلی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه عصر سه شنبه اعلام کرد: ساعت ۱۳ امروز خودرویی به دلیل سرعت بالا در ضلع شمال غربی ایستگاه کرج وارد حریم ریلی شد که با توجه به اینکه اطراف حریم ریلی در این مسیر با فنس جداسازی شده است، فنس را پاره کرده و وارد حریم شد اما خوشبختانه وارد مسیر حرکت اصلی قطار نشد و حادثه با تلفاتی روبرو نبود.

در این اطلاعیه آمده است: خوشبختانه با اقدام به موقع کارکنان، در این حادثه مانعی برای خدمات‌رسانی به مسافران ایجاد نشده و حرکت مسافران بدون هیچ مشکلی در این خط ادامه داشته و انجام می‌شود و با دقت و هوشیاری به موقع کارکنان ایستگاه، خودرو از روی ریل خارج و محیط ایمن سازی شد تا از حادثه های مشابه جلوگیری شود.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تاکید کرد:  این شرکت نیازمند همراهی و کمک مسوولان و به خصوص دولت برای تامین و پرداخت بودجه‌های مصوب و معوق خود است تا در جهت ایمن‌سازی بیشتر، اورهال قطارها و تامین ناوگان مورد نیاز خطوط هفت گانه اقدام کند.

خط پنج مترو تهران و حومه از ایستگاه صادقیه تهران آغاز و تا گلشهر کرج استان البرز امتداد دارد.

چندی پیش نیز دو رام قطار در این خط با یکدیگر برخورد کردند که موجب شد ۱۰ نفر از مسافران روانه بیمارستان شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.