| کد خبر: 238681 |

◄ برگزاری پایگاه مشاوره روز ایمنی، ویژه مسافران شهر زیرزمینی

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برپایی پایگاه مشاوره در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران به مناسبت روز ایمنی خبر داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برپایی پایگاه مشاوره در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران به مناسبت روز ایمنی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه سید محمد نقیب گفت: همزمان با پنج دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی پایگاه مشاوره با هدف آگاهی بخشی بیشتر شهروندان و مسافران در خصوص مواجهه با حوادث و سوانح برگزار می‌شود. 

وی افزود: در این پایگاه مشاوره کارشناسان مدیریت بحران در ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، نوبنیاد، جوانمرد قصاب، دانشگاه علم و صنعت و ارم سبز ضمن توزیع بروشورهای حاوی مطالب آموزشی پاسخگوی پرسش‌های مسافران خواهند بود.

وی تصریح کرد:کشور ما جز کشورهایی است که بیشترین حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و آتش سوزی در مناطق مختلف آن اتفاق می‌افتد و تقریبا هر سال شاهد این اتفاقات ناگوار و از دست دادن بسیاری از عزیزان‌مان هستیم. 

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: ظرفیت گذرگاه‌های فرهنگی متروی تهران بستر مناسبی برای ترویج آموزش‌های شهروندی در قالب‌های گوناگون است که در مقاطع و مناسبت‌های مختلف، با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در این فضاها پایگاه‌های مشاوره برگزار می شود.

نقیب در پایان گفت: پایگاه مشاوره آگاهی بخشی شهروندان در خصوص مواجهه با حوادث و سوانح همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی با همکاری و مشارکت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از 5 تا 7 دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: شرکت بهره برداری راه آهن شهر نهران و حومه

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.