| کد خبر: 238610 |

آسمانی صاف و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور

از امروز تا روز سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار خواهیم داشت که موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خواهد شد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا روز سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار خواهیم داشت که موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، امین‌حسین نقشینه از ماندگاری هوای سرد در کشور تا فردا خبر داد و افزود: بارندگی‌ها از فردا عصر کم خواهد شد و مجدد از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور باران و برف در ارتفاعات آغاز خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان‌داشت: امروز تداوم بارش برف و باران را در بخش‌هایی از مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی انتظار می‌رود.

وی گفت: در جنوب استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و برخی از مناطق کرمان، وزش باد و گاهی بارش خفیف باران و رعد و برق رخ می‌دهد.

نقشینه ادامه‌داد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب شرق کشور وزش باد افزایش ابر و بارش پراکنده باران را انتظار داریم.

وی اضافه‌کرد: از امروز تا فردا (یکشنبه) کاهش نسبی دما را در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت، ضمن اینکه آب‌های خلیج فارس در روزهای شنبه و یکشنبه مواج هستند.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز چهارشنبه سامانه بارشی از جنوب غرب وارد کشور خواهد شد و برای چندین استان بارش باران و تندباد خواهیم داشت.

وی گفت: تهران صبح امروز هوایی پاک را تجربه کرد، آسمان پایتخت عصر ابری خواهد شد و گاهی وزش باد خواهد داشت و از فردا غبار محلی در تهران پیش‌بینی می‌شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.