| کد خبر: 238609 |

◄ ایساکو کارت ۳۰ میلیونی برای رانندگان تاکسی تهران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از ارائه ایساکوکارت ۳۰ میلیونی به رانندگان تاکسی خبر داد.

تین نیوز

در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان تاکسیرانی با شرکت ایساکو اسماعیل بیگی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش زیادی از تاکسی‌های ایران تولید شرکت ایران خودرو هستند که در گام اول سعی کردیم از خدمات ایساکو برای تامین قطعات این تاکسی‌ها استفاده کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان این‌که در تلاش بودیم که رانندگان با قیمت مناسب و کیفیت تضمین‌ شده به صورت اقساط خدمات دریافت کنند، اظهار کرد: در فاز اول ۵۰۰۰ تاکسیران مشمول دریافت ایساکو کارت می‌شوند و بعد از آن مابقی تاکسیران‌ها نیز به این لیست اضافه می‌شوند و امروز ما لیست اولیه ۵۰۰۰ تاکسیران را به ایساکو تحویل دادیم.

وی در مورد نحوه استفاده از ایساکو کارت گفت: این کارت توسط چند منبع مالی بیرون از سازمان تاکسیرانی و ایساکو شارژ شده‌اند و یک نوع وام و کارت اعتباری است که فعلا ۳۰ میلیون تومان شارژ شده است که افراد می‌توانند از این کارت به صورت قسطی خرید کنند.

همچنین مفید مدیرعامل سازمان ایساکو با بیان این‌که با توجه به شرایط سخت اخیر ناشی از کرونا شرکت ایساکو تصمیم گرفت که به پاس قدردانی، خدمات ایساکوکارتش را به رانندگان تاکسی نیز تسری دهد تا آنها نیز از این شرایط بهره ببرند، اظهار کرد: البته ما به کمک تاکسیرانان کل کشور آمده‌ایم و تاکسی‌ها می‌توانند خدمات قطعات و تعمیراتی از نمایندگی و فروشگاه‌های ایساکو دریافت کنند.

وی اضافه کرد: البته ۶ درصد تخفیف نیز به رانندگان تاکسی شهر تهران برای دریافت خدمات از مراکز منتخب در نظر گرفتیم که این تخفیف به سراسر کشور تسری می‌یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.