| کد خبر: 238597 |

◄ جزئیات ایساکوکارت برای رانندگان تاکسی

مدیرعامل شرکت ایساکو از آمادگی این شرکت برای بازسازی اساسی تاکسی‌ها خبر داد.

تین نیوز

مفید در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه سازمان تاکسیرانی با شرکت ایساکو گفت: ایران‌خودرو نگاه ویژه‌ای به مشتریان عمده خود از جمله تاکسی‌ها دارد و هدف‌مان این است که مشتریان عمده خود را از جمله تاکسیرانان راضی نگه داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان این‌که خودمان ابراز علاقه‌ کردیم که خدمات ایساکوکارت را برای رانندگان تاکسی محدود نکنیم، اظهار کرد: البته در نظر داریم با انتخاب خود مشتری (تاکسیرانی) خدمات را ارائه کنیم و همچنین در راستای تسهیل بیشتر تعداد بانک‌ها را افزایش خواهیم داد.

وی با بیان این‌که بسته به میزان علاقه‌مندی تاکسیرانی می‌توانیم حوزه تسهیلات‌مان را افزایش دهیم، گفت: بسته به میزان علاقه‌مندی تاکسیرانان می‌توانیم حوزه تسهیلاتی‌مان را متنوع کنیم و همچنین می‌توانیم برای بازسازی تاکسی‌هایی که در بازه عمر مفیدشان قرار دارند اما نیاز به بازسازی اساسی دارند نیز ورود کنیم.

در ادامه برازجانی - مدیر توسعه بازار شرکت ایساکو - اظهار کرد: شرکت ایساکو از سال ۱۳۹۵ کارتی را با هدف ارائه خدمات خاص به اقشار مختلف طراحی کرده است که این کارت بیشتر برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی بود اما حالا برای جامعه زحمت‌کش تاکسیرانی نیز در نظر گرفته شده است.

وی در مورد نحوه استفاده از این کارت گفت: بعد از آنکه سازمان تاکسیرانی لیست رانندگان را به ما داد ما آن لیست را به بانک رسالت می‌دهیم که پس از ثبت نام و اعتبارسنجی ایساکوکارت توسط شرکت ایساکو برای رانندگان صادر شود که رانندگان از این پس می‌توانند از ۱۱۰۰ فروشگاه و ۷۳۰ نمایندگی ایساکو در سراسر کشور و نه تنها تهران بدون هیچ‌گونه محدودیتی در دریافت خدمات قطعات و یا خدمات دیگر دریافت کند که البته این دریافت خدمات بدون پرداخت پول بوده و از طریق درگاه‌های  پز مخصوص به صورت اقساط بازپرداخت می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.