| کد خبر: 238537 |

روند اجرای پروژه راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری کند است

این پروژه بسیار استراتژیک است و باید در خصوص تکمیل آن نگاه‌ها ملی باشد.

تین نیوز

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روند عملیات اجرایی پروژه پروژه راه‌آهن مبارکه- سفید دشت به شهرکرد بسیار کند است، گفت: این پروژه بسیار استراتژیک است و باید در خصوص تکمیل آن نگاه‌ها ملی باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی حیدری یکم دی‌ماه در دیدار با معاون ساخت و توسعه راه‌آهن شرکت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن مبارکه- سفید دشت به شهرکرد جزو پروژه‌های دارای اولویت در چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود، اظهار کرد: این پروژه بسیار استراتژیک است و باید در خصوص تخصیص اعتبار و تکمیل آن نگاه‌ها ملی باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: روند عملیات اجرایی پروژه پروژه راه‌آهن مبارکه- سفید دشت به شهرکرد بسیار کند است، تکمیل این پروژه می‌تواند بحث ترانزیت کالا از بنادر به استان و بالعکس را تسریع کند، همچنین در حوزه حمل و نقل کالا و اعزام زائران به کشور عراق فرآیند تسریع خواهد شد.

وی در خصوص تخصیص اعتبار به پروژه پروژه راه‌آهن مبارکه- سفید دشت به شهرکرد، توضیح داد: این پروژه در سال 1400 حدود 320 میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشته، اما روند جذب اعتبار کند است، باید روند جذب اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه دنبال شود.

حیدری با اشاره به پروژه نیمه‌تمام در حوزه راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: جاده اصفهان- شهرکرد- بروجن به خوزستان تبدیل به قتلگاه شده است، تعدادی از پروژه‌های راه‌سازی نیز محور شهرکرد- شلمزار به کارون چهار، بازفت به مسجد سلیمان و بروجن به لردگان از سالیان گذشته مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند و فرآیند تکمیل آن‌ها بسیار زمانبر شده است، می‌طلبد تکمیل این پروژه‌ها تسریع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: برای توسعه گردشگری در استان نیازمند توسعه راه‌ها، حمل و نقل ریلی و هوایی هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.