| کد خبر: 238524 |

◄ دلیل واضح و قطعی حادثه مترو کرج مشخص نیست+ 2 فیلم و تصاویر حادثه

امروز در حوالی ایستگاه چیتگر در مسیر متروی تهران_کرج، 2 قطار رفت و برگشت با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه موجب مصدومیت ۲۰ نفر از مسافران مترو شد.

تین نیوز

در حالی که صبح امروز، ۲ قطار مترو تهران - کرج در خط پنج با یکدیگر برخورد کردند، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان این که علل بروز این حادثه در حال بررسی است گفت که در اولین فرصت گزارش علل این حادثه آماده و اعلام خواهد شد. در عین حال شهردار تهران نیز عنوان کرد که همه صحبت هایی که تا الان در خصوص علت این حادثه بیان می شود گمانه‌ زنی است و هنوز دلیل واضح و قطعی آن مشخص نشده است. 

به گزارش تین نیوز، امروز در حوالی ایستگاه چیتگر در مسیر متروی تهران_کرج، 2 قطار رفت و برگشت با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه موجب مصدومیت ۲۰ نفر از مسافران مترو شد.

روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران در این زمینه از قول مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نوشت که در حال حاضر علل بروز این حادثه توسط کارشناسان کمیسیون عالی سوانح شرکت در حال بررسی است و در اولین فرصت گزارش علل این حادثه آماده و اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تصادف دو قطار مترو در خط پنج متروی تهران

مهدی شایسته اصل در خصوص این حادثه  با بیان این که خوشبختانه این حادثه تاکنون خسارت و هزینه‌ جانی نداشته افزود: همکاران ما در تلاش هستند تا هر چه سریع‌ تر مسیر شمالی خط 5 مترو را از ایستگاه صادقیه به گلشهر، بازگشایی کنند تا وضعیت عبور و مرور در این بخش از مسیر به حالت عادی بازگردد. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر این که در اولین فرصت گزارش علل این حادثه آماده و اعلام خواهد شد، افزود: همان‌طور که پیش از این نیز بارها توسط شهردار تهران و همچنین همکاران ما در شرکت بهره‌ برداری مترو اعلام شده بود، زیرساخت، قطعات ‌‌و تجهیزات متروی تهران فرسوده شده و نیاز جدی به اورهال دارد. 

شایسته ادامه داد: از آنجا که مسائل متروی تهران و حومه موضوعی ملی است کمک به بهبود زیرساخت ها نیاز به همراهی و همکاری عاجل تمامی نهاد‌های مرتبط از جمله دولت در وصول مطالبات معوق دولت‌ های گذشته دارد. 

همچنین بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، شهردار تهران در پی وقوع حادثه برخورد 2 قطار خط ۵ مترو تهران، در محل حادثه حاضر شد و به خبرنگاران گفت: همه صحبت هایی که تا الان در خصوص علت این حادثه بیان می شود گمانه‌ زنی است و هنوز دلیل واضح و قطعی آن مشخص نشده است. 

علیرضا زاکانی با تاکید بر اینکه این گونه حوادث از شرایط پیچیده‌ ای برخوردار هستند افزود: باید این مورد در کمیسیون سوانح  و در حضور متخصصان و کسانی که به این امور اشراف کافی دارند بررسی شود و تمام اطلاعات قبل و حین حادثه به دقت مد نظر قرار گیرد تا بتوان علت واقعی را اعلام کرد.

شهردار تهران افزود: اما یک نکته ای که زمینه‌ ساز این حوادث است عقب افتادگی ها در تعمیرات اساسی، تجهیز ناوگان و کمبودهایی است که وجود داشته و ما امیدوار هستیم که ان‌شاءالله با کار جدی که در حال حاضر انجام می شود بتوانیم این موارد را برطرف کنیم.

به گزارش تین نیوز،  امروز چهارشنبه اول دی ماه 1400ساعت 7و 10 دقیقه صبح، قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران(صادقیه) درحرکت بود با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد.

فیلم و تصاویر این حادثه را که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ببینید:

حادثه مترو کرج 1
قطار آسیب دیده مترو
حضور شهردار تهران د رمحل حادثه
حضور شهردار تهران در محل حادثه
مترو کرج حادثه
حادثه مترو کرج
حادثه مترو کرج
تصویری از امدادرسانی به مصدومان حادثه مترو کرج
عکس مترو کرج
تصویری از امداد رسانی به حادثه دیدگان

 

 

حجم ویدیو: 5.93M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    شهردار انگار امده عکس یادگاری بگیره؟