| کد خبر: 238488 |

تولید صنعتی قطار ملی در سال ۱۴۰۱

با کمک های شرکت بهره برداری متروی تهران تولید صنعتی قطار ملی در سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

تین نیوز

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: با کمک های شرکت بهره برداری متروی تهران تولید صنعتی قطار ملی در سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته در دومین روز برگزاری پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور در غرفه شرکت بهره برداری از قطعات ساخت داخل که توسط این شرکت و با همکاری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان تولید شده بود، دیدن کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه قطار ملی تقریباً از تیرماه ۹۸ شروع شده افزود: کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران برای تولید آن کمک کرد، چون دانش ذخیره شده زیادی دارند.

منطقی تصریح کرد: کسانی که در تعمیر و نگهداری کار می‌کند دانش بیشتری و به روزتری نسبت به کسانی که در کارخانه فعال هستند، دارند.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته خاطرنشان کرد: یک طرف تولید قطار ملی دوستان بهره‌برداری مترو بودند و خیلی در این راه کمک کردند.

وی با بیان اینکه با کمک دوستان، استاندارد سازی این قطار در حال انجام است گفت: در یک بخش با کمک خود کاربرها تک تک نقاطی که مدنظرشان است اصلاح شود، اعلام می‌کند. چون قطاری است که توسط خود ایران طراحی و ساخته شده و بحث دوم، دریافت مجوز سیر بین المللی است که انشاالله تا دو سه ماه آینده اتفاق می‌افتد.

منطقی در پایان افزود: تولید صنعتی قطار ملی انشاالله در سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.