| کد خبر: 238407 |

ماجرای آبشار تونل کوه پات در محور "پاتاوه- دهدشت"

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه گفت: سهل‌انگاری مشاور و پیمانکار تونل کوه پات باعث ریزش آب از سقف آن شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه گفت: سهل‌انگاری مشاور و پیمانکار تونل کوه پات باعث ریزش آب از سقف آن شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی دیانتی با توجه به ریزش آب همچون آبشار از سقف تونل کوه پات در محور "دهدشت به پاتاوه" گفت: با توجه به اینکه پشت تونل محل بتون‌ریزی بود و باعث جمع شدن آب می شد الان حالت چشمه‌زار درست کرده است.

وی افزود: باید مشاور قبل از کار به پیمانکار می‌گفت این محل زهکشی شود اما متاسفانه اینکار را نکرد.

دیانتی تصریح کرد: بعد از بارندگی با یک کار صحیح و اصولی پیمانکار با لوله این مسیر را زهکشی و به کنار تونل هدایت خواهد کرد که دیگر این اتفاق تکرار نشود.

همچنین سعید کریمی‌زاد، دادستان شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه به خبرنگار ایسنا گفت: این تونل هنوز تمام نشده و استانداردهای لازم را ندارد و به همین دلیل باعث بوجود آمدن این مشکلات می شود.

دادستان دهدشت بیان کرد: در بخش دیگر از جاده پاتاوه - دهدشت هم با توجه به اینکه هنوز کامل تکمیل نشده باعث ریزش شده و هم‌اکنون مسدود است.

 محور پاتاوه - دهدشت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ است که هنوز به بهره‌برداری نرسیده و این وضعیت یکی از تونل‌های این مسیر است که به طول حدود دو کیلومتر می باشد و با توجه به اینکه مردم دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک از این تونل برای رفتن به شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه استفاده می کنند سالانه تلفات و تصادفات زیادی در این تونل رخ می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.