| کد خبر: 238387 |

◄ رسیدگی به تخلفات ۶۴ شرکت حمل و نقلی در قزوین

معاون حمل و نقل راهداری استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تا کنون پرونده ۶۴ شرکت متخلف حمل و نقلی استان در کمیسیون مربوط بررسی شده است.

تین نیوز

قزوین- سید مرتضی نصری - معاون حمل و نقل راهداری استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تا کنون پرونده ۶۴ شرکت متخلف حمل و نقلی استان در کمیسیون مربوط بررسی شده است.

به گزارش تین نیوز، علیرضا معیری پور، معاون حمل و نقل راهداری استان قزوین با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون پرونده ۶۴ شرکت متخلف حمل و نقلی استان در کمیسیون مربوط بررسی شده است، گفت: پرونده شرکت‌های متخلف رسیدگی شده در ۹ ماه امسال مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ حمل و نقل بار و مسافر بوده که طی این مدت پنج جلسه کمیسیون مربوط تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت، کمیسیون ماده ۱۴ رسیدگی به تخلف مالکان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، سه مرتبه تشکیل جلسه داده که بیشتر پرونده‌ها در این رابطه مربوط به حوزه بار بوده است.

معاون حمل و نقل راهداری استان قزوین، مرجع رسیدگی به تخلف رانندگان را کمیسیون ماده ۱۱ دانست و خاطرنشان کرد: در ۹ ماه نخست امسال با تشکیل سه کمیسیون در این رابطه به پرونده ۹۴ راننده رسیدگی شد.

به گفته معیری پور، راهداری، طی سال جاری با رسیدگی به ۱۸۶ مورد تخلف در حوزه ناوگان حمل و نقل استان، رای لازم برای آن‌ها نیز صادر شد.

وی افزود: بیشترین تخلفات صورت گرفته که در کمیسیون‌های ۱۱ و ۱۴ مورد رسیدگی قرار گرفته اند مربوط به دریافت نکردن بارنامه، رعایت نکردن تناژ مجاز مصوب برای ناوگان باری و نگرفتن صورت وضعیت بوده است.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تأکید کرد: در حوزه مسافری نیز بیشترین تخلف شرکت‌های حمل و نقل که به آن‌ها رسیدگی شده مربوط به استیفای حقوق رانندگان از طریق گرفتن کرایه، اخذ نکردن کمیسیون اضافه و موارد مشابه بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.