| کد خبر: 238306 |

◄ ساخت چهار میلیون مسکن در موعد مقرر انجام می‌شود

ساخت این تعداد مسکن از نظر عده‌ای، غیرقابل اجراست اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به طور قطع این واحدها در زمان مقرر احداث می شوند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی، ساخت چهار میلیون واحد مسکونی را از برنامه‌های دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: ساخت این تعداد مسکن از نظر عده‌ای، غیرقابل اجراست اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به طور قطع این واحدها در زمان مقرر احداث می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا رستم قاسمی روز جمعه در آیین ساخت ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن  در یزد افزود: سهمیه استان یزد از واحدهای یاد شده ۵۷ هزار واحد است که در صورت تقاضای بیشتر، این سهمیه افزایش می یابد.

وی  با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن باعث ایجاد رونق هزاران واحد صنعتی و اشتغال زایی می شود تصریح کرد: اجرای این طرح به طور قطع کمک قابل توجهی در زمینه اشتغال جوانان می کند.

قاسمی از اجرای طرح‌های حوزه مسکن در استان یزد خبر داد و گفت: امروز در دوازدهمین سفر استانی هیات دولت، عملیات ساخت  ۲۰ هزار واحد مسکونی در  استان آغاز شده که این طرح سبب ایجاد رونق در صنایع همچنین رفع مشکلات اشتغال می شود.

ساخت ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در وسعت ۴۲۴ هکتار در شهر یزد امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شده که پیش بینی شده به مدت سه سال این واحدها ساخته شود.

بازدید از مجموعه شهرک کاریزبوم، بازدید از باند دوم کمربند شرق میبد - اردکان ،غبارروبی گلزار شهدای فیروزآباد میبد، حضور در شورای اداری میبد و ملاقات با مردم این شهرستان از دیگر برنامه های وزیر راه در سفر به استان یزد است.

رستم قاسمی به شهرستان خاتم هم سفر می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.