| کد خبر: 238304 |

منابع مالی تکمیل آزادراه تهران شمال تامین می شود

رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه چنانچه منابع مالی پروژه باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تامین شود، پروژه طبق زمانبندی تکمیل و تحویل می‌شود از تامین ۱۰۰ درصد میلگرد و سیمان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد.

تین نیوز

رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه چنانچه منابع مالی پروژه باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تامین شود، پروژه طبق زمانبندی تکمیل و تحویل می‌شود از تامین ۱۰۰ درصد میلگرد و سیمان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۵ آذر، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در جریان بازدید از تهران-شمال که در همراهی با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی انجام شد در جمع خبرنگاران گفت: پیشرفت پروژه ماهیانه یک درصد است که دلیل آن تامین نشدن منابع مالی بوده است. خوشبختانه در توافق با وزارت راه و شهرسازی مقرر است تا منابع مالی تکمیل آزادراه تهران شمال تامین شود و این منطقه تا پایان ۱۴۰۰ تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی منطقه ۲ آرادراه تهران-شمال ماهانه یک درصد پیشرفت دارد که برای تکمیل باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران شمال تا پایان ۱۴۰۱ نیازمند پیشرفت فیزیکی ماهانه ۲/۵ تا ۳ درصد است. با قولی که وزیر راه و شهرسازی برای تامین منابع و پشتیبانی از این پروژه داشتند به نظر می آید می‌توانیم طبق زمانبندی پروژه را تکمیل کرده و به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان ۵۰ درصد سرمایه گذاری پروژه را انجام داده است، توضیح داد: بنیاد مستضعفان تمامی میلگرد و سیمان پروژه را ۱۰۰ درصد تامین می کند تا پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد.

فتاح با تاکید بر اینکه چنانچه تامین مالی پروژه انجام شود منطقه ۲ آزادراه شمال تا پایان ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود، گفت: تاکید وزیر راه و شهرسازی این بوده که علاوه بر تکمیل باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، باند برگشت نیز آغازشود که اینکار حتما انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار گذاشتیم تا هر سه ماه یکبار جلسه‌ای را در وزارت راه برای ارائه گزارش روند تکمیل پروژه برگزار کنیم. همچنین هر ۶ ماه یکبار همراه با وزیر راه و شهرسازی از پروژه بازدید داشته باشیم . این تعامل سبب می‌شود تا با همبستگی محکمی بین بنیاد مستضعفان و  دولت، مطمئن شویم پروژه در زمانبندی اعلام شده تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.