| کد خبر: 238281 |

◄ دو اپ موبایل مجوز فروش بلیت هواپیما از سازمان هواپیمایی گرفتند

مدیرکل نظارت بر آژانس های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز فروش بلیت هواپیما برای برخی اپلیکیشن های موبایلی پُرطرفدار خبر داد.

تین نیوز

در حالی که حسن خوشخو مدیرکل نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای در تاریخ ۷ مهر ماه امسال خطاب به رؤسای دادگاه فرهنگ و رسانه و پلیس فتا، خواستار مسدود شدن فروش بلیت هواپیما از سوی برخی اپلیکیشن‌های موبایلی مشهور شده بود، این اپلیکیشن‌ها بعد از حدود ۳ ماه از زمان صدور این نامه، توانسته اند مجوزهای لازم را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی پیش از این هم گفته بود: بارها به مردم توصیه کرده‌ایم از خرید بلیت اینترنتی از سایت‌های بدون مجوز و غیر معتبر خودداری کنند، همواره تأکید کرده‌ایم، مردم به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه خرید بلیت انجام دهند.

به گفته این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری، در سایت این سازمان بخش سامانه خدمات الکترونیک، سامانه و درگاه جدیدی داریم که فهرست همه آژانس‌ها و سایت‌های دارای مجوز فروش بلیت هواپیما در آن درج شده است، مردم وقتی قصد تهیه بلیت دارند حتماً این فهرست را مشاهده کنند، زمان زیادی از آنها نمی‌گیرد اما بدین ترتیب مطمئن می‌شوند سایت یا آژانسی که قصد خرید بلیت از آن را دارند معتبر است.

ممنوعیت فروش بلیت هواپیما با اپلیکیشن های آپ، اسنپ و روبیکا

 

خوشخو: اپلیکیشن‌های موبایلی مجوز بلیت فروشی گرفتند

حسن خوشخو مدیرکل نظارت بر آژانس‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری درباره آخرین وضعیت این اپلیکیشن‌ها و اینکه آیا مجاز به فروش بلیت هواپیما هستند یا خیر؟ اظهار کرد: اسنپ مراحل دریافت مجوز را طی کرده است.

وی افزود: نرم افزار آپ نیز برای دریافت مجوز اقدام کرده و در حال گذراندن مراحل نهایی است. به زودی این اپلیکیشن‌ها مجوزهای مربوطه را دریافت خواهند کرد.

تبلیغات تلویزیونی سایت فروش بلیت هواپیما، بلااشکال است

خوشخو درباره اینکه آیا وب سایت «سفرمارکت» که در روزهای اخیر در حال تبلیغات فروش بلیت پرواز است، مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری دارد، گفت: سفرمارکت نیز از قبل مجوزهای لازم را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کرده بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.