| کد خبر: 238263 |

◄ لزوم هوشمندسازی حمل و نقل کرامت محور

سرپرست سابق شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: یکی از ارکان اصلی تحقق شعار حمل و نقل کرامت محور، بحث هوشمندسازی و استفاده از تکنولوژی های نوین در این عرصه است.

تین نیوز

سرپرست سابق شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: یکی از ارکان اصلی تحقق شعار حمل و نقل کرامت محور، بحث هوشمندسازی و استفاده از تکنولوژی های نوین در این عرصه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هادی عطار زاده طوسی در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه سه و مدیر عامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد که با حضور شهردار مشهد الرضا علیه السلام، اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: آقای حسینی واعظ جوانی با انگیزه، پرشور و متخصص است و برایشان در عرصه حمل و نقل آرزوی توفیق دارم. امیدوارم با تخصص و تجربه ای که دارید در کنار یکدیگر تحولات خوبی را در شهر مشهد رقم بزنیم.

وی افزود: در شرکت تات خوشبختانه از سالیان گذشته زیرساخت های مناسبی در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه حمل و نقل، مدیریت پارکینگ های حاشیه و غیر حاشیه و حمل و نقل پاک صورت گرفته است. اعتقاد دارم یکی از ارکان اصلی تحقق شعار حمل و نقل کرامت محور، بحث هوشمندسازی و استفاده از تکنولوژی های نوین در این عرصه است.

سرپرست سابق شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد بیان کرد: آقای حسینی نیز نوید دهنده این است که در شرکت تات با زیرساخت هایی که فراهم شده بتوانند تحول اساسی را در مدیریت هوشمند پارکینگ ها و حمل و نقل پاک در سطح شهر مشهد انجام دهند. ما نیز در سازمان ترافیک قطعا در کنار دوستان و آقای حسینی انجام وظیفه خواهیم کرد و تمام همتمان را برای تحقق این شعار اساسی و محوری که حمل و نقل کرامت محور است انجام خواهیم داد.

در ادامه سید جلال الدین حسینی واعظ، مدیر عامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به همسایه های آقا علی ابن موسی الرضا و زائران و سایر هموطنان خوبمان برای این حقیر فراهم شده و در درجه دوم از حسن اعتماد جناب آقای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بسیار سپاسگزارم.

وی ادامه داد: مشی آقای شهردار و شورای اسلامی شهر با جدیت دنبال خواهد شد و با عملکردمان پاسخ خواهیم داد و از همه مدیران معزز استدعا دارم که با رهنمودهای خوبشان و همراهی که می توانند در این موضوع داشته باشند، ما را همیاری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.