| کد خبر: 238209 |

◄ در هفته حمل‌ونقل صورت می‌گیرد . پاسخگویی مستقیم مدیران ترافیکی قزوین در مرکز 137

قزوین ، تین نیوز ، مدیران مجموعه ‌های تابعه معاونت حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در هفته حمل‌ونقل با حضور در مرکز 137 شهرداری، به صورت مستقیم و بی‌واسطه ، پاسخگوی سئوالات شهروندان خواهند بود.

تین نیوز

قزوین ، تین نیوز ، مدیران مجموعه ‌های تابعه معاونت حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در هفته حمل‌ و نقل با حضور در مرکز 137 شهرداری ، به صورت مستقیم و بی‌واسطه ، پاسخگوی سئوالات شهروندان خواهند بود.

به گزارش خبر نگار ما،  مدیران مجموعه‌های تابعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در هفته حمل‌ونقل، راهداری و رانندگان،  با حضور در مرکز 137 شهرداری، به صورت مستقیم و بی‌واسطه از ساعت 10 تا 12 پاسخگوی سئوالات، انتقادات و پیشنهادهای شهروندان قزوینی خواهند بود.

روز شنبه بیست و هفتم آذرماه شیما زرآبادی‌پور ، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در مرکز 137 به تماس‌های شهروندان پاسخ می‌دهد و روز یکشنبه بیست و هشتم آذرماه سعید جهانگیری ‌فرد، مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شش‌گانه این معاونت در 137 مستقر می‌شود.

دوشنبه بیست و نهم آذرماه نوبت پاسخگویی بی ‌واسطه محمدحسین ایرانخواه، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی است و سه‌شنبه مصادف با آخرین روز ماه، اسماعیل عرشیان برای پاسخ به شهروندان در سامانه ارتباط مردمی شهرداری استقرار خواهد یافت.

چهارشنبه یکم دی‌ماه سعید جهانگیری‌فرد، به عنوان سرپرست مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری قزوین سئوالات، انتقادات و پیشنهادهای شهروندان را از طریق سامانه 137 می‌شنود و پاسخ می‌دهد و پنجشنبه دوم دی‌ماه نوبت به محمد رشوند، سرپرست مرکز کنترل ترافیک می‌رسد؛ ضمن اینکه علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری در آخرین روز از این برنامه در سامانه ارتباط مردمی شهرداری پاسخگوی شهروندان است.

مدیران ترافیکی شهرداری در طول سال نیز از طریق سامانه 137 و سایر راه‌های ارتباطی اعم از صفحه رسمی اینستاگرامی خود به نشانی @trafficqazvin، پرتال معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و پرتال‌های مجموعه‌های وابسته و... پاسخ شهروندان را می‌دهند.

یادآور می‌شود ؛ 26 آذر روز ملی حمل‌ و نقل نامگذاری شده است و به مدت یک هفته تا دوم دی‌ماه گرامی داشته می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.