| کد خبر: 238134 |

◄ توسعه ایران‌ایر نیازمند حمایت ویژه کشور

خدمات هما به کشور در همه مقاطع از جمله دفاع مقدس و تحریم‌ها مثال‌زدنی است و برای تداوم این خدمات باید حاکمیت توجه خاص به ایران‌ایر داشته باشد.

تین نیوز

سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمات هما به کشور در همه مقاطع از جمله دفاع مقدس و تحریم‌ها مثال‌زدنی است و برای تداوم این خدمات باید حاکمیت توجه خاص به ایران‌ایر داشته باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی هما، صبح امروز ۲۱ آذرماه سال جاری، جلسه تودیع کاپیتان علیرضا برخور و معارفه کاپیتان محمد محمدی‌بخش در ایران‌ایر با حضور معاونان و مدیران کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات ‌هما‌ برگزار شد.

‌در این جلسه کاپیتان محمدی‌بخش، ضمن تقدیر از تلاش‌های کاپیتان برخور با اشاره به مشکلات ‌هما‌ در شرایط حاضر گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  با ۶۰ سال پشتوانه، به عنوان ایرلاین مادر در صنعت هوانوردی محسوب می‌شود و این شرکت با برخورداری از کارکنان پرتلاش، مدیران قوی، توانمندی، تخصص و دانش بالای کارکنان در بسیاری از رویدادهای کشور حضور قوی داشته است.

‌محمدی‌بخش‌ گفت: چشم‌انداز آینده کشور در حوزه هوایی بسیار روشن و مشخص است؛ کارهای بزرگی در حوزه زیرساخت‌ها انجام شده است و برنامه‌های بلندمدتی برای صنعت حمل و نقل هوایی کشور ترسیم شده است که ‌هما‌ در این چشم‌انداز جایگاه ویژه‌ای دارد.

سرپرست ‌هما‌ با اشاره به چالش‌های پیش‌روی این شرکت، گفت: وجود توانمندی، تخصص و دانش مجموعه ‌هما‌ چالش‌های پیش‌روی حال حاضر ‌هما‌ را کم‌رنگ می‌کند. این در حالی است که چالش‌ها و توانمندی‌های ‌هما‌ را رصد کرده و می‌شناسیم و بر این باور هستم این توانمندی کارکنان و مدیران هما است که می‌تواند چالش‌ها را از میان بردارد.

‌وی در ادامه افزود: ‌هما‌ باید بتواند به نظام کمک کند و در این مسیر قطعاً توان و قدرت حاکمیت را در کنار خود خواهد داشت.

‌محمدی‌بخش گفت: فرهنگ ‌هما‌ فرهنگ غالب صنعت هوانوردی است که این فرهنگ یک پشتوانه برای ایرلاین ملی است و این فرهنگ در برابر با چالش‌های آن پررنگ است.

‌سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ‌یادآور شد: خدمات هما به کشور در همه مقاطع از جمله دفاع مقدس، تحریم و سایر رخدادها همواره مثال‌زدنی بوده و برای تداوم این خدمات باید حاکمیت توجه خاص به ایران‌ایر داشته باشد.

 روز گذشته محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی، با حکم وزیر راه و شهرسازی با حفظ سمت به سرپرستی هما منصوب شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.