| کد خبر: 238058 |

وزارت صمت برای کنترل نرخ خودرو فقط گفتاردرمانی می‌کند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودرو، گفت: وزارت صمت برای کنترل نرخ خودرو فقط به گفتار درمانی روی آورده است.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودرو، گفت: وزارت صمت برای کنترل نرخ خودرو فقط به گفتار درمانی روی آورده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی  با انتقاد از افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودرو، اظهار کرد: روندی که در خصوص افزایش قیمت خودرو وجود دارد، نشان می‌دهد که مافیای خودرو در داخل کشور میان دولت‌ها تفاوتی ندارد و در هر شرایطی کار خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مافیای خودرو با اعمال نفوذ، سوء مدیریت و هزینه‌های این سوء مدیریت را بر مردم تحمیل می‌کند، افزود: در دولت قبل هرچه تلاش کردیم اقدامات موثری در خصوص کنترل قیمت خودرو انجام نداد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون و در شرایط فعلی شاهد هستیم که با اظهارات شعارگونه در خصوص کاهش قیمت‌ها، در نهایت قیمت خودرو افزایش یافت و گرانی علی رغم همه صحبت‌های انجام‌شده اتفاق افتاد.  

یوسفی با بیان اینکه متاسفانه هزینه ناکارآمدی مدیریتی شرکت‌های خودروساز را مردم با خرید خودروهای گران می‌پردازند، عنوان کرد: وقتی قیمت خودرویی مثل پراید که در کف هرم قیمت خودروهای داخلی قرار دارد، با سوء مدیریت‌های انجام‌شده به عددی بالای ۱۸۰ میلیون تومان می‌رسد، معلوم است که قیمت سایر خودروها بالاتر می‌رود.

وی ادامه داد: دغدغه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، حمایت از تولید داخل و کارگران است اما قرار نیست که به این بهانه، هزینه سوء مدیریت انجام‌شده در صنعت خودروسازی را مردم از جیب و یا با جان خود بپردازند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه در شرایط فعلی شاهد هستیم که وزارت صمت برای کنترل نرخ خودرو فقط به گفتار درمانی روی آورده است، گفت: این مساله را در مجلس به جدیت پیگیری خواهیم کرد و حتی اگر نیاز باشد از ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهیم کرد.

یوسفی با بیان اینکه از شرایط به وجودآمده در خصوص افزایش قیمت خودرو از سوی خودروسازان راضی نیستیم، ادامه داد: برخی از وزرا و مسئولان اجرایی در اجرای مصوبات، پاسخگوی مطالبات به حق مردم نیستند و نمایندگان در این زمینه وظیفه خود می‌دانند که از ابزارهای به حق خود از جمله تذکر و... استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.